turbotassen Skrevet August 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2007 hahah. kjøp dere R SPORT motorfester!! eller monterhockey pucker:) Dumme kommentarer kan du holde for deg selv.. Beviser bare nok en gang hva du er. Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet August 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2007 Bruk Gr-A festene på motor og girbox. De er veldig solide. Og da kommer motoren 2-2,5 cm lavere. Hvor får jeg tak i dem? Har du noe delenr hos Volvo kanskje? :) Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet August 18, 2007 Rapporter Share Skrevet August 18, 2007 Dumme kommentarer kan du holde for deg selv.. Beviser bare nok en gang hva du er. Jepp. Beviser at jeg i det minste kjører en bil som jeg kan skru på og finne ut av selv. uten å klage på forum:) Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet August 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2007 Jepp. Beviser at jeg i det minste kjører en bil som jeg kan skru på og finne ut av selv. uten å klage på forum:) Bil og bil.. Plastkokeren din? Det er ikke bil ;) Ikke skriv mer usaklig i denne tråden, hold deg unna hvis du ikke har noe å si som kan hjelpe meg med å få bedre motorfester ;) Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xwewit Skrevet August 18, 2007 Rapporter Share Skrevet August 18, 2007 Jepp. Beviser at jeg i det minste kjører en bil som jeg kan skru på og finne ut av selv. uten å klage på forum:) Det er ingen som har klaget her untatt du i en tre fire poster... En kis spurte kun et spørsmål om motorfester. Siter Perfekt som en veltrimmet Volvo. BMW, også kalt nybegynnerfeil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet August 18, 2007 Rapporter Share Skrevet August 18, 2007 plastkoker?.. javell... så du er rett og slett MISUNNELIG over at det finnes bodykits og skjermbreddere til min bil i glassfiber, mens din bil må se ut som en transportkontainer fra UNITEAM på rustne felger?.. vettu hva? kjøss meg i ræva på den der. det er så typisk uttalelse fra de fleste volvo eiere fordi dere innerst inne vet at dere kjører rundt i tragiske stridsvogner som ikke en gang var brukanes under krigen. stfu Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen_mg Skrevet August 18, 2007 Rapporter Share Skrevet August 18, 2007 tror jammen sugekopp er litt interessert i Volvo, så mye han er her inne. Men om man gidder å bruke tiden sin på et forum og klage på hvilke biler andre har så fyr løs. Men hold deg på ditt forum da om du ikke liker det som diskuteres her! Er vel nettopp derfor man har laget egne forum for hvert bilmerke. Moderatorer burde ta tak i dette egentlig. Ikke at jeg bryr meg så jævli da, men heldigvis liker ikke alle Volvo, hvem skulle vi kjørt i fra da gutter!!?? Siter http://www.volvo-racing.i2.no Volvo 242 Turbo Volvo 242 Turbo banebil 1984 Volvo 244 Arbeidsbil/Reservebil 1987 BMW 320d touring E46 2001(Familiebilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ralf2 Skrevet August 18, 2007 Rapporter Share Skrevet August 18, 2007 :deng merkelig at en med "ikke volvo" har så stor interesse av å skrive i en tråd om ødelagte motorfester i en 240. Siter 142T5 prosjekt 242 2,5LT 5er. http://www.sportsbillosjen.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest ReVolvolution Skrevet August 18, 2007 Rapporter Share Skrevet August 18, 2007 Andre brukerkontoen min ble bannet fordi jeg var "rasist" visstnok. Rart at han andre ikke er forduftet ennå :flushit: :flushit: :flushit: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V940R6 Skrevet August 18, 2007 Rapporter Share Skrevet August 18, 2007 føler han disser de fleste her inne som ikke tar samme valg som han. Vi her på volvo-delen vet at det er kvalitet vi har, og vi har muligheten til å gjøre noe pent med bilene uten å måtte kaste bort penger på unødig stylig som vi heller kan legge i motor/drivlinje/understell.... Som regel er volvoene penest med større felger, lav og strøken i lakken.. Tilbake til topic, dieselfestene er bedre å bruke. Alternativt har jeg hørt at de hydraliske festene til 740 og 940 skal være mulig å montere..... Siter 940 Taxi-Edition = B6304FS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fsl Skrevet August 18, 2007 Rapporter Share Skrevet August 18, 2007 Mekonomen Dieselfester holdt i 1.5 uke hos meg. Har bestilt meg fester fra Trelleborg nå som omtrent ikke kan slites av ;) Siter - 04 RAM 2500 Cummins - 92 Civic EG9 VTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T6 Skrevet August 19, 2007 Rapporter Share Skrevet August 19, 2007 Har ikke delenret, men du må ikke bestille på volvo, da blir det dobbelt så dyrt. Ring direkte til S.A.M i sverige, de vet hva du snakker om. Siter Volvo 242 x00hk x80nm Volvo 242 Gr-A 350hk Volvo 242 Banebil 350hk Volvo 245 Turbo bruksbil x00hk http://www.volvo-racing.i2.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
freetexx Skrevet August 19, 2007 Rapporter Share Skrevet August 19, 2007 detta at han skal komentere volvo er så dumt:hmmmmmmmmm: han kan jo le han, av plastikken sin, og er vel kanskje litt pinlig da han har en bil til 220 000kr + avgifter til 1000 oxo kommer vi med en volvo til 20k og fk motor, og fliser han:hello: hehe! han er inne på detta forumet bare for og brife,enkelt nok! vi gidder ikke svare han mer:) hehe regner med at gr A er best:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crazy.horse Skrevet August 19, 2007 Rapporter Share Skrevet August 19, 2007 plastkoker?.. javell... så du er rett og slett MISUNNELIG over at det finnes bodykits og skjermbreddere til min bil i glassfiber, mens din bil må se ut som en transportkontainer fra UNITEAM på rustne felger?.. vettu hva? kjøss meg i ræva på den der. det er så typisk uttalelse fra de fleste volvo eiere fordi dere innerst inne vet at dere kjører rundt i tragiske stridsvogner som ikke en gang var brukanes under krigen. stfu Men helledussen da, er du gammel nok til å ha lappen egentlig? Selv bruker jeg dieselfester, virker greie dem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GMV Skrevet August 19, 2007 Rapporter Share Skrevet August 19, 2007 De "Gr.A" festene er de samme som sitter orginalt på Volvo Feltvogn. Finnes jo noen av de i landet, kansje til og med noen som har disse løse i reserve. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg