larerbak Skrevet September 27, 2007 Rapporter Share Skrevet September 27, 2007 mye måtte du ut med for din da ? tror min ble litt dyr. 15 000 :S men ikke vinterkjørt og heller ikke rust da. men litt stygg inni. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet September 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2007 Hørtes ikke så ille ut det da.. Hørtes strøken ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larerbak Skrevet September 29, 2007 Rapporter Share Skrevet September 29, 2007 etter å ha gått over bilen er den ikke strøken. katta i sekken.. rustfri var den ikke. lakket over rust på kanaler, girkassa må det byttes pakninger i. (skraper mellom 2 og 3 gir) sprekk i radiatoren. er byttet toppdekselpakning som ikke er tett, rust på hengslene til døra, så den henger litt. bensinrøret er rustent. pakningen mellom forgasseren og innsuget tror jeg er gåen, for bilen stopper med en gang den får litt motstand. hmmmf :S Så nå driver jeg og vurderer om jeg skal plukke den helt fra hverandre og virkelig ta den eller bare gjøre det mest nødvendige og selge den videre... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet September 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2007 Hørtes ikke bra ut.. Men det greier du å fikse.. Sleng opp en prosjekt tråd;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Oktober 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2007 Hvor skaffer jeg svartmatt lakk på sprayboks? Lurer på å kjøre hood ride stil:D ta den værste rusta å lakke bilen svart matt.. Bilen skulle vært 6-7 cm lavere da.. Så blir godkjenning så kapping av senkefjærene mine tenker jeg... Lurer på å kjøre uten fangere men gti leppa Ka døkk trur? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
melluh Skrevet Oktober 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2007 litt "inspirasjon" ;)rullemalt med sort matt benga - fargen ble tøff synes jeg, men finishen heller begredelig... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Oktober 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2007 Har sett din før.. Syns det er sinnsykt fett jeg:D Da passer også den slitene caben min inn^^, NOen flere bilder av den? Hvordan blir det når du rullemaler den da? Noen som har en håndgranat de vil selge meg da? fett som girkule :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
melluh Skrevet Oktober 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2007 den blir ikke fin akkurat...ville nok vurdert å tynna benga'n å brukt sprøyte gitt....billig å bruke en 3liter bare :) har masse bilder, vil du jeg skal legge ut fler her? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Oktober 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2007 Jadda om du gidder så;D Hehe, nei blir vel ikke det med rulle.. Hva med sprayboks da? Hvor mange bokser trenger man for en bil? Blir vel bare utvendig i første omgang.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
melluh Skrevet Oktober 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2007 da tror jeg du likegjerne kan rulle... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Oktober 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2007 hmm.. tja, får se hvordan det blir:D takker for bilde.. Baklyktene må vel også bli helrøde:D tøft.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
melluh Skrevet Oktober 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2007 rompa ble skikkelig bøllete på bilen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Oktober 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2007 rompa ble skikkelig bøllete på bilen.. ja den gjorde det:D Pussa du ned bilen først? eller bare vaska med tynner? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
melluh Skrevet Oktober 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2007 matta litt her å der bare - var mye godt feste i rusta og den gamle sparkelen fra forrige eier :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Oktober 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2007 matta litt her å der bare - var mye godt feste i rusta og den gamle sparkelen fra forrige eier :p hehe, jeg skjønner.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg