Gå til innhold

Golf cab `82

Ranger emnet


Olsen_nissan

Anbefalte innlegg

  • Svar 189
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Var ute å gjorde en liten modd på blinklyset i fangeren:D

 

blink av

DSCF2137.jpg

blink på

DSCF2139.jpg

Det gjorde jeg ved å sette på en bit av et orange skibrille glass bak på den hvite blinkern..

 

Her må det nokk sveises, tar å sveier igjen antenne hullet i samme slengen, om det blir sveising.. Satser ikke på å bygge en strøken ener.. Skal jo bli bruks bil.. Det er vertfall planen..

 

DSCF2140.jpg

 

Bilde av hele bilen til slutt.. Trur det kan bli bra med svartlakerte eller nye fangere, gti leppa og felgene..

DSCF2143.jpg

 

Også lurer jeg på hvor jeg får tak i nye skjermbreddere? den ene bak er brekt og den ene forran trur jeg er en bakbredder.. stikker værtfall alt for langt ut bak, iforhold til den på andre siden..

DSCF2141.jpg

 

Går foresten felgene mine på? 13x8 med et1.. leste i en annen tråd en som sleit med å få de på forran.. Men min er jo ikke senket enda, så mulig de går på!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går foresten felgene mine på? 13x8 med et1.. leste i en annen tråd en som sleit med å få de på forran.. Men min er jo ikke senket enda, så mulig de går på!?

 

De går på, men de vil ikke være lovlige...

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var felgene hentet hos brodern.. Prøvde en på når jeg kom hjem.. hadde blit ganske mørkt.. men med litt lang lukketid på kamerea, så ble det noen ok bilder..

Bilen må senkes masse for at det skal bli fint..

Har også kommet på noen tøffe planer for bilen i dag:D Trur det kan bli tøft..

 

jeje, her kommer vertfall bildene:D

 

DSCF2158.jpg

 

DSCF2159.jpg

 

DSCF2161.jpg

 

DSCF2160.jpg

 

DSCF2155.jpg

 

DSCF2162.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det bare å senke så mye du tør.. du ender opp med å få bilen for lav til at den egentlig er praktisk, men det ser så bra ut at du ikke vil heve den igjen ;)

 

Men, skal jeg gi deg to tips så er det å kjøpe deg en skikkelig garasjejekk.. fås billig på tema og lignende, også ville jeg investert i en haynes manual om jeg var deg. den vil kunne svare på mye av det du lurer på og litt til ;)

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. hva trur du er passe å senke sånn som den står nå da? er som sagt 10 cm ned til bakken fra kanalen og bunnpanna.. Får vel se hvordan det blir ettervært.. Har lyst til å ha på gti leppa. . Men den kommer vel ikke på om jeg senker den alt for mye..

 

Hvor kjøper jeg haynes manulaen foresten? noe man får kjøpt på biltema?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen den der ja..

Men liker ikke helt stilen.. Blir nok de fangerene jeg har(lakkert sort), eller nye sorte fangere.. Så skal det somsagt på gti leppe.. Trur ikke det hadde blitt noe bra med 13" og de store fangerene der..

 

Brodern var her i sta.. så kom på noen freshe planer:D trur det kan bli sinnsykt bra. Men begynner vel ikke på det med en gang.. må først få skilter på kjerra.. Er vel egentlig bare noe av det elekriske som må fikses på.. mye dårlige lednigner og koblinger gitt:( så er det også en motor som må fikses litt på.. Går ujevnt på tomgang og går ikke på tomgang før den er varm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satt på en til felg i dag..

 

..

 

Et par dager til nå så har du komplett hjulsett på bilen!:spin

 

Blir et fint prosjekt dette her. Det skjørtet syns jeg personlig du kunne vært foruten, men det er viktig at du finner din stil. Altfor mange som kjører samme stil der ute. Trenger noen med litt avvik!:scared

G68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et par dager til nå så har du komplett hjulsett på bilen!:spin

 

Blir et fint prosjekt dette her. Det skjørtet syns jeg personlig du kunne vært foruten, men det er viktig at du finner din stil. Altfor mange som kjører samme stil der ute. Trenger noen med litt avvik!:scared

 

hehe.. ja trur jeg også..

 

takker:) Lurer på hvordan det blir med gti leppa i tilleg.. Får se til slutt hvordan det blir.. Har tenkt litt på å lakkere bilen.. Men fargen får dere ikke vite enda:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått vaska motor rommet i dag.. Så fant jeg noe på nette som hadde fresha litt opp:D Merker man forskjell om man monterer nytt grenrør? http://www.raceland.no/productview/19397281/

 

Også tenkte jeg, siden jeg må ha nytt luftfilter.. hvorfor ikke kjøpe noe sånt som dette http://www.raceland.no/productview/110258/ isteden!? eller merker man ikke stor forskjel!?

 

Er det noen som hadde giddi å skrivd opp en liste over hva man trenger for å bygge om til gli/gti? hadde vært morro med litt mer power, da 1.5 liter ikke akuratt drar skinet av pølsa:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår