Gå til innhold

Golf cab `82

Ranger emnet


Olsen_nissan

Anbefalte innlegg

 

Er det noen som hadde giddi å skrivd opp en liste over hva man trenger for å bygge om til gli/gti? hadde vært morro med litt mer power, da 1.5 liter ikke akuratt drar skinet av pølsa:D

 

Gidder ikke det nei!

Les igjennom ALT her: http://www.bilforumet.no/golf-i/135762-how-tos-and-stickys-ta-gjerne-en-kikk-her-f%F8r-dere-lager-en-ny-tr%E5d-i-golf-1-forumet.html

VW Audi club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 189
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

noen som kan hjelpe meg? :driving

 

er ute etter ett par ting til cab'en min.. har leitet litt rundt på nettet, men sliter litt med dårlig utvalg og stive priser(bare meg eller er kenth auto & tuning dyr?)

 

Det jeg er ute etter er ett kurant tanklokk, aller helst i alu(/look), ikke krom.

Også trenger jeg noen kurante felger(og dekk) til vinter'n..

Skal skifte taket nå snart, så de kan ikke koste for mye.. og sist men ikke minst, hvite blinkers til frontfanger'n..

 

noen som har noe liggende å slenge? eller tips hvor jeg kan få tak i?

98 Golf 1,6SR/ 08 Touran 1,9TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, aner ikke hva skjørtene heter, men det er sikkert noe merke på de et eller annet sted.

 

Sliter du med varmgang ville jeg først bytta termostat (koster under 50-lappen på biltema). Dersom dette ikke nytter bytter du vannpumpa.

Har brukt vannpumpe liggende om du synes en snau tusing på mekonomen for en nye en er i drøyeste laget.

 

jeg har noen NYE vannpumper liggende, om det skulle være problemet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger senk.. Hvor skaffer jeg 80mm billig? eller 60..

 

DSCF2186.jpg

 

DSCF2187.jpg

 

Er bakbredder forran her gett.. så er mye bedre plass til felger.. men det er jo bare stygt..

DSCF2193.jpg

DSCF2198.jpg

 

DSCF2205.jpg

 

klistermerke satt på.. Hvor får jeg kjøpt flere retro/old school/ hot road klistermerker??

 

DSCF2190.jpg

 

Noe rust tatt

 

DSCF2201.jpg

 

er også tatt noe på den ene skjermen.. men det har jeg ikke bilde av..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår