Gå til innhold

Golf cab `82

Ranger emnet


Olsen_nissan

Anbefalte innlegg

  • Svar 189
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Og da er det bare å ønske lykke til med å oppnå tilsvarende senking foran, ettersom jeg ser du har justeringsmutterne i bunnen bak. Da kommer du til å ha null og niks fjæringsvei om jeg observerer rett i at du har Hiltrak-/VMaxx-gewinde.

 

Om ikke annet har du mer enn nok plass foran til både felg og justeringsmutter/hjelpefjær foran. Jeg måtte ta ut mine foran på vinterbilen for å få plass til fornuftig camber og sommerfelgene (Revolution 8X15 ET 20 med 195/45-15)

Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får se hvordan det blir.. Ellers ryker hjelpefjæra..

Nå står bilen på 1 15" og 1 13" så blir jo ikke helt riktig helt enda..

 

Men lurte på noe også.. PÅ denne siden så kunne jeg bare jekke opp bilen og skr av mutteren bak i bagasjen.. uten at den gikk rundt sammen med den stanga mutteren sitter på..

 

Men på andre siden bak hjelper ikke det.. er det pga fjøra er delt i 2? Noen som har noen metode for å gjøre dette lettere? er jo umulig å holde stanga fast, mens man skrur mutteren rundt.. værtfall når det er så liten plass...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Er vel ikke så vanskelig å se at Øyvind er banna.. Han trenger navn og adresse. Hvis du har lyst til å få det snart kan du sende meg en PM med navn og adresse, så skal jeg videreføre den til ham :)

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han fikk iallfall navn og adresse av meg dagen etter jeg fikk det av deg :) Skal høre med ham når han sendte, og om det er mulig å få noe sporingsnummer.

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han fikk iallfall navn og adresse av meg dagen etter jeg fikk det av deg :) Skal høre med ham når han sendte, og om det er mulig å få noe sporingsnummer.

 

 

Eirik

 

syns det går lang tid her.. har betalt allt å de å skulle hat det for lenge siden å håper hen får gjort det snart eller så vil jeg gjerne ha pengen mine tilbake!!!

 

m.v.h truls

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår