projektRUST Skrevet Oktober 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 Originally posted by Mr.X Får jo ikke noe effekt med det er kun mere lyd.. om bilen ikke går fortere så gjør den økte lyden at enkelte faktisk tror den gjør det.. ;) Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Oktober 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 Originally posted by Celeborn passer kassa til 1.5 d a..? 1,5 er jo 020 fra Golf I, vet ikke helt hvordan det går om hverandre. Ta en titt på ETKA så finner du nok noe som passer. Gutta som kjører på kleine reifen bruker vanligvis 4+E tror jeg. Bra aks og "overdrive" for motorveien. Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw2_prosjekt Skrevet Oktober 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 Og så kan man fylle V-Power!!:rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Oktober 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 Originally posted by vw2_prosjekt Og så kan man fylle V-Power!!:rolleyes: + Octan Booster fra Thorsov :) Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Oktober 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 Originally posted by Celeborn Sats i så fall på en g60... VR6 er altfor tung for en golf 2... Har satt i en 1.8 selv i min 1.6, gjort på et par kvelder uten for mye klunder :) Har lyst til å prøve med kassa til en 1.3 diesel for å få litt ordentlig aks ;) For tung? I tyskland er det visstnok veldig populært å sette VR6 inn i div. Golf'er... tilogmed Golf 1, så da vil jeg ikke tro den er for tung for Golf 2.... Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet Oktober 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 Originally posted by Laaars For tung? I tyskland er det visstnok veldig populært å sette VR6 inn i div. Golf'er... tilogmed Golf 1, så da vil jeg ikke tro den er for tung for Golf 2.... Det er ikke at golfen ikke tåler vekten.Karosseriet knekker ikke sammen.Men tyngdepunktet blir for tungt foran og dermed helt jævlig kjøreegenskaper... Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Oktober 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 Kompenseres med STORT anlegg :) Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet Oktober 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 Originally posted by Laaars For tung? I tyskland er det visstnok veldig populært å sette VR6 inn i div. Golf'er... tilogmed Golf 1, så da vil jeg ikke tro den er for tung for Golf 2.... Er nok ike noe problem med vr6 motor på motorbanen i tyskland men på norske svingete veier eller banekjørin så er det nok ikke noe serlig.. Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Oktober 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 hva med å plane toppen da ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chosen Skrevet Oktober 16, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 Originally posted by pahf hva med å plane toppen da ? Hva er det man egentlig gjør da ? *host*kremt**guide?* :D Siter Mvh Chosen har ikke bil enda :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Oktober 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 Det er vel ikke noe vanlige folk gjør selv....? Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Oktober 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 Fikser et mekanisk verksted. Øker kompresjonen. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Oktober 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 nei, AXION jeg mente ikke det........ håper alle andr også skjønte det??? men en kvassere kam, og en annen topp, pluss gassere.....funker det jo (men det er jo ikke akkurat billig men gassere da) ellers så kan du jo selge bilen å kjøpe en gti 16v Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Oktober 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 Originally posted by ehrnst nei, AXION jeg mente ikke det........ håper alle andr også skjønte det??? men en kvassere kam, og en annen topp, pluss gassere.....funker det jo (men det er jo ikke akkurat billig men gassere da) ellers så kan du jo selge bilen å kjøpe en gti 16v Det var da endelig bra:) Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaiFred Skrevet Oktober 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2003 Originally posted by OleVik toppen på 1,6 har små ventiler og slapp kam, hvis du får tak i en gti topp så er mye gjort, med hissigere kam er mer gjort. jeg har en gti topp liggende... løp og kjøp! hihi :D Siter Life without knowledge is death in disguise... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg