Gå til innhold

Større Turbo.

Ranger emnet


andre3000

Anbefalte innlegg

drev og tittet litt på nettet igår. blandt annent i usa, der fant jeg dette.

 

Want to add more muscle to your 1.8T without paying an arm & a leg? The heart of our 1.8T turbo upgrade kit is the higher output K04 turbo, manufactured by BorgWarner Turbo Systems, the original equipment supplier to Audi and VW. NEUSPEED includes a high performance P-Chip that raises boost pressure and remaps the ignition timing and air/fuel ratio functions. The rev-limiter and top speed governor are also raised. Also included are Denso Iridium spark plugs, a new fuel pressure regulator and all required gaskets and hardware.

 

Notes:

240hp (flywheel) based on our 2000 GTi 1.8T test vehicle using the K04 kit, P-Flo intake, and NEUSPEED exhaust. Note: this item is not legal for use in the State of California and does not carry an CARB exemption number. Check your State's vehicle emissions laws before installing.

 

 

her er en link: http://www.esetuning.com/product-p/neuspeed-k04-vw.htm

 

men vil ikke dette passe på en 1999 mod?

 

Settet passer nok, men chippen vil ikke virke. Europeisk og Amerikanske hjerner er forskjellige

 

kina eller ikke, den fungerer nok like bra! Og står det er til passat og den er langstilt..

 

Og da passer den ikke på GTI, da flensen er annerledes.

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Audi S3, 1999 - 2003, motorkode APY, AMK har tverrstilt 20V turbo. Identisk motor som f.eks. AGU osv.

 

Få tak i S3 K04 turbo og K04 manifold, passer selvfølgelig bolt-on på 20V.

 

Folk med greie på det, mener at en bør skifte stempel og staker i 1,8T motorene om en skal ha mer enn 260-270 hk. / 1,4 bar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Audi S3, 1999 - 2003, motorkode APY, AMK har tverrstilt 20V turbo. Identisk motor som f.eks. AGU osv.

 

Få tak i S3 K04 turbo og K04 manifold, passer selvfølgelig bolt-on på 20V.

 

Folk med greie på det, mener at en bør skifte stempel og staker i 1,8T motorene om en skal ha mer enn 260-270 hk. / 1,4 bar

 

En på VACN forumet som prøvde med komplett oppsett, dvs turbo, dyser osv i sin Seat Leon. Han mente det var både billigere og bedre å kjøpe GT Eliminator

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 1 year later...

Heisann, tenkte jeg kunne si hva mitt opsett er.

 

ATP Stage 2 Kit

ATP 3" Fremre Eksosrør

(http://www.atpturbo.com)

 

ECS Tuning 3" Katalysator

VR6 Luftmassemålerhus

(http://www.ecstuning.com)

 

Tyrolsport Just.Bensintrykkregulator

Tyrolsport Bensinpumpe

(http://www.tyrolsport.com)

 

Delphi Dyser 440cc/min

MTM Chip

 

330hk i motoren.:ratatatat

2000 VW Golf IV GTi

x-91 Corrado G60 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=111518

x-golf4

x-golf2

x-nissan kingcab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår