Gå til innhold

Større Turbo.

Ranger emnet


andre3000

Anbefalte innlegg

hei.

 

lurer på om det er noen her inne som vet vilken turbo som man eventuelt kan sette inn i min gti, er 150 hk orginal turbo.

 

hva jeg må tilpasse og kjøpe til den spessefike turboen?

 

å hvor mye den gir og om jeg må bytte noe annent tilbehør viss jeg monterer den? hadde tenkt meg ett sted mellom

220hk og 235 hk.

 

kom gjerne med utspill eller forslag til motor modifikasjoner som vil hjelpe betydlig i prestasjon.

 

hilsen andre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okey, er iallefall en kar i usa som har 258whp and 322wtq=nm tenker jeg. vet du hvor jeg eventuelt får kjøpt k04 turboen og dyser?

 

mvh andre

 

Kan skaffe K04, jeg men før du kjøper dyser, hører du med han som skal chippe den, hvilke dyser han har program til.

 

Trenger vel bare turbo og pakninger. Kan være lurt med nye oljeslanger også.

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

samt eksos, luftfilter kit, å noen har også nevnt noe med IC men dt er ikke jeg sikker på..

har også lyst til dette om jeg beholder børshaaa

[v]Audi TT 225Hk Quattro 2003 [v]Golf 4 highline 99[x]Golf Mk2-86 [x]Golf Gti Turbo 98[x]Audi TT "Airborn"00 [x] Golf mk2 Vr6 [x]Vw passat Tdi 4motion(180hk/420nm)03 [x]Audi S3"purplehaze"01[x]Golf Gti Exlusive 98[x]Golf Gti 99[x]2x Honda civic 95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okey, har allerede eksos, luftfiler og planer om ic. hva er ca prisen på en k04 turbo og hvor mye hester vil den ca gi?

 

her har dere en link til han i usa,

 

http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=2901711

 

det er uten turbo bytte.

 

pris på orginal bytte turbo hos GIK er ca 6500kr.. kimmit har den til 4900kr og biltema til 3900kr.. gjelder k03 turboen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Nå er det strengt tatt ikke noe K04 da, men en kinakopi....

 

Står ikke om den er til langs eller tverr-montert motor heller

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

drev og tittet litt på nettet igår. blandt annent i usa, der fant jeg dette.

 

Want to add more muscle to your 1.8T without paying an arm & a leg? The heart of our 1.8T turbo upgrade kit is the higher output K04 turbo, manufactured by BorgWarner Turbo Systems, the original equipment supplier to Audi and VW. NEUSPEED includes a high performance P-Chip that raises boost pressure and remaps the ignition timing and air/fuel ratio functions. The rev-limiter and top speed governor are also raised. Also included are Denso Iridium spark plugs, a new fuel pressure regulator and all required gaskets and hardware.

 

Notes:

240hp (flywheel) based on our 2000 GTi 1.8T test vehicle using the K04 kit, P-Flo intake, and NEUSPEED exhaust. Note: this item is not legal for use in the State of California and does not carry an CARB exemption number. Check your State's vehicle emissions laws before installing.

 

 

her er en link: http://www.esetuning.com/product-p/neuspeed-k04-vw.htm

 

men vil ikke dette passe på en 1999 mod?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår