Gå til innhold

Hvordan betale mindre skatt?

Ranger emnet


high octane

Anbefalte innlegg

Betaler gladlig skatt til offentlige instanser.

Men det jeg iriirterer meg grønn over, er helt oppegående mennesker som bare går rundt og driver dank.

Sånne folk er også meget flinke til å fortelle oss skattebetalere forskjellen på rett og galt også.

Så har vi narkomane, som går rundt og doper seg, og er frekke i kjefte til de som allerede før på dem!

 

Jeg har full forståelse for at du mener dette, det er du på ingen måte den eneste som gjør, men om jeg får spørre, hvor mange øre av din skattekrone tror du går til dette?

Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg har full forståelse for at du mener dette, det er du på ingen måte den eneste som gjør, men om jeg får spørre, hvor mange øre av din skattekrone tror du går til dette?

 

Hvor mye koster et årsforbruk heroin?

Et sted får vel narkomane penger fra også, og jeg mistenker det at en eller annen narkoman pumper skattekronene mine inn i kroppen akkurat nå.

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 months later...

Trist og måtte betale narkomane og lignende med skattepenger, men på en annen side er det jo ikke deres feil at de er det.. Flere av de narkomane har jo blitt voldtatt/misbrukt som barn, og generelt hatt en forferdelig oppvekst.

At de ta tar et par kroner fra mine skattepenger er forsåvidt helt greit. det synes jeg det burde være for din og alle andre sin del også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skatt betaler jeg gjerne, men ikke mer en jeg må. jeg har en ankelskade å ble sykemeldt for et år å er gled vi har et system som fungerer selv om ting tar tid å det er et langt løp. litt ot! men alt det vi betaler i vei avgifter å slike ting som vi ikke ser 5 øre av langs veiene her det kan jeg godt droppe å betale.

AUDI A4 1.8T STV 1998 MOD

X Mitsubishi L200 instyle 2.5di-d 2007

X Passat 130 tdi 2003

X Polo color consept 1.6 (nos)1996

X Golf 2.8 vr6 1993 X Audi a4 1.8T 1998

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norge er et avgiftshellvete.

Betaler 36% skatt i tilleg til at jeg har lån på flere hundre tusen.

Skjønner ikke hvordan dette skal gå jeg.

Betaler mellom 11000-12000 bare i føkkings skatt hver månede...har jo bare såvidt økonomi til å holde hodet over vannet selv jo.

Regner med å få restskatt på rundt 30.000 også.

Ja vi elsker Norge!

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norge er et avgiftshellvete.

Betaler 36% skatt i tilleg til at jeg har lån på flere hundre tusen.

Skjønner ikke hvordan dette skal gå jeg.

Betaler mellom 11000-12000 bare i føkkings skatt hver månede...har jo bare såvidt økonomi til å holde hodet over vannet selv jo.

Regner med å få restskatt på rundt 30.000 også.

Ja vi elsker Norge!

 

36 % er ingenting. Jeg betaler ca 42 % skatt og 50 % skatt av alle tillegg...hehe... Restskatt kan du kun skylde deg selv for ;)

Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

betaler dere skatt?:scared

 

hva er skatt?

 

Skatt er noe de som jobber må betale. Skatt er et ukjent fenomen for rånere fra Notodden på trygd :)

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skatt betaler jeg gjerne, men ikke mer en jeg må. jeg har en ankelskade å ble sykemeldt for et år å er gled vi har et system som fungerer selv om ting tar tid å det er et langt løp. litt ot! men alt det vi betaler i vei avgifter å slike ting som vi ikke ser 5 øre av langs veiene her det kan jeg godt droppe å betale.

 

Hva tror du veiavgifta går til, da, hvis den ikke går til veiene? Julebord for ledelsen i Statens vegvesen? ;)

Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norge er et avgiftshellvete.

Betaler 36% skatt i tilleg til at jeg har lån på flere hundre tusen.

Skjønner ikke hvordan dette skal gå jeg.

Betaler mellom 11000-12000 bare i føkkings skatt hver månede...har jo bare såvidt økonomi til å holde hodet over vannet selv jo.

Regner med å få restskatt på rundt 30.000 også.

Ja vi elsker Norge!

__________________

-BMW 523i e39

-mercedes 230E

(hmm..kjøpe preza wrx kanskje?)

***Join the skurk and 2FAST 2FØRTI fanclub***

 

 

 

 

 

Derfor du har behov for å ha 2 biler, og planer om å kjøpe en ny en til over 250.000? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norge er et avgiftshellvete.

Betaler 36% skatt i tilleg til at jeg har lån på flere hundre tusen.

Skjønner ikke hvordan dette skal gå jeg.

Betaler mellom 11000-12000 bare i føkkings skatt hver månede...har jo bare såvidt økonomi til å holde hodet over vannet selv jo.

Regner med å få restskatt på rundt 30.000 også.

Ja vi elsker Norge!

__________________

-BMW 523i e39

-mercedes 230E

(hmm..kjøpe preza wrx kanskje?)

***Join the skurk and 2FAST 2FØRTI fanclub***

 

 

 

 

 

Derfor du har behov for å ha 2 biler, og planer om å kjøpe en ny en til over 250.000? :)

 

Ved å bruke Siter-funksjonen, hadde innlegget ditt sett litt bedre ut ;)

 

For øvrig er det veldig synd på Skurk. Han bare MÅÅÅÅÅÅÅ ha en feit slede fra Bayern, han kan simpelthen ikke leve uten, og det faktum at det koster penger å ha bil, er for ham totalt uforståelig, og er helt klart et onde som påføres ham av staten utelukkende i den hensikt å skaffe penger til dritfeite bonusordninger til de allerede overbetalte statsansatte. Jada, så neida, så sånn er det. Og sånn går nu dagan...

Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår