Gå til innhold

V70 - Kjøpsråd. Bensin eller diesel?

Ranger emnet


Golddigger

Anbefalte innlegg

Er ikke redd for å plukke av toppen og skifte pakkning,er en grei jobb det,men jeg er litt lei av å stå i garasjen og skru.Bilen er ikke kjørt varm og jeg har servet den godt,men det er vel noe som kan skje alikevel selv om jeg i utgangspuntet mener det er relativt skjelden att det skjer.Jeg kjørte noen mil med bilen i dag og den går ikke varm,ikke noe fjusking,men selvfølgelig så virker den litt lat når kompen finner veien ut andre steder enn det som er tiltenkt.Har også passet på å holde meg innenfor 1.0 bars ladetrykk.Ligger stort sett på 0.9.Har papirer på at det skulle være 245 HK 355 Nm i vogna,men tror selv at denne effekt målinga er noe optimistisk.Ligger nok et sted på 230 Hk vil jeg tro.Blei gjort en god del med bilen i Sverige i 2003.Er et steg 3 fra Scandinavian car tuning.

 

60.000 kr.Bare ta med penger å kom.Kan fint kjøre den opp til Hedmarken hvis du kjører som folk.

 

Automat eller manuell dette da? Hadde vært morsomt, men har egentlig ikke råd. Da må jeg selge 940`n og det vil jeg ikke, for det er jo holdbart til de grader i forhold:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Automat eller manuell dette da? Hadde vært morsomt, men har egentlig ikke råd. Da må jeg selge 940`n og det vil jeg ikke, for det er jo holdbart til de grader i forhold:)

 

Er automat,som jeg forøvrig nettopp har hatt ute og skiftet converter på.Hva slags 940 er det du har da?Har selv hatt ett par stykker opp igjennom tiden,men den siste fikk en brutal død i møte med en buss inne i sogn for 4 år siden.Kan ta 940`n din i bytte da vet du!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei, bytter nok ikke bort 940`n. hehe. Det er en 96modell stv med FK, en eiers bil, med 120.000 på telleren, med senk og 3" eff.anlegg og litt småtteri, så den er nok hellig :) Men uansett så var det ikke veldig aktuelt så lenge det var automat... men er vel 110.000 kr bil sånn ca, så da hadde jeg tatt et par dager å skrudd (sjøl om det er i garasjen) og solgt da den er i orden... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår