Gå til innhold

Den store einser spørretråden...

Ranger emnet


Polardego

Anbefalte innlegg

  • Svar 223
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Passer innsug og eksosmanifoil om ein annen på 1,8 gti og 1,5l tenker da litt på når golfen min skal eu godkjennes om eg då kan bruke 1,5l innsug og tilhørende gasser på 1,8en .står nå dobble webere på ein 1,8 gti men siden bilen bare er godkjent som 1,5cl så frykter eg problemer med eu godkjenninga vis de dobble gasserne står i.

 

vil det i det heletatt fungere.?

 

takker for svar

 

ingen som vet svaret på mitt spørsmål?

- 98 Audi a6 2,5tdi

- 82 Vw Golf 1 Weber

x 96 Vw vento

x 99 TT

x 00 Seat Leon x 02 Seat Leon x 92 Golf cab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres kanskje mye ut, men det er flere som har brukt rundt det i reine penger + noen hundre timers arbeid for å få Einserne sine sånn de vil ha dem.

Jeg kommer IKKE til å bygge flere Einsere for andre ihvertfall!

 

Jeg har ikke noe ønske om å få den 100% clean, er mer om å få hjelp til å få skaffa en fin en.. :) og sikkert litt til, men ikke noen store greier

VW Passat 1,9TDI 1998. Green!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann.. driver nå med en cab her da.. og etter å ha dratt av taket funnet ut at vaieren som holder den på plass nede bak er i ferd med å ryke.. ringte opsahl og spurte etter den.. men han fant den ikke på noen tegning.. det gjør ikke jeg heller på vagcom.. noen tips om hvor man evt kan få tak i en ny?

1,8T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann.. driver nå med en cab her da.. og etter å ha dratt av taket funnet ut at vaieren som holder den på plass nede bak er i ferd med å ryke.. ringte opsahl og spurte etter den.. men han fant den ikke på noen tegning.. det gjør ikke jeg heller på vagcom.. noen tips om hvor man evt kan få tak i en ny?

 

Møller... Ikke alt som ligger på systemet visstnok. Jeg kjøpte min på Møller...

Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere emblemfri grill og lykter med kryss i, til cab? Og frontfanger.. veit ikke hvordan kitt det er jeg.. om det er clipper eller karmann eller hva de kaller det.. om dere har eller veit hvor man får tak i, så hadde det vært topp:D

 

Jeg har ett komplett clipper kit.... med breddere,fangere og lister/festeclips kom med bud

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår