Gå til innhold

Den store einser spørretråden...

Ranger emnet


Polardego

Anbefalte innlegg

  • Svar 223
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Halla.. har sett litt på cab i det siste.. hva er en ok pris for en helt grei cab?

 

(var foresten å så på en 1.8l cab i porsgrunn i går.. makan til drit bil.. ligger på autodb til 25k.. gubben kasta til og med sneipen på bilen mens vi sto der..wtf skjer med bilselger?)

 

Nå er det nok OT i denne tråden...

 

Prisene varierer veldig på Cab. du kan få et greit eksemplar fr 15 lapper og oppover...

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder å få ut en frontrute er sparelspader og masse tålmodighet trikset. Jeg har tatt ut tre ruter uten å knekke noen.

Da har jeg ikke tjuvtrent på 20-30 ruter først.

 

For å få de inn legger du en solid ledning i sporet der den skal ligge mot karossen, la ledningen overlappe seg selv underst og sett denne delen på plass først.

 

Deretter lar du en kompis presse langs kanten på ruta mens du trekker tråden ut for å få pakningen over kanten.

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei igjen.. har enda ett spørsmål jeg.. vært å kikka litt på cab i dag se.. så jeg lurte på noen ting..

for det første: går atsà mine på caben? (8x13" et1) og for det andre, vill det se bra ut med så små felger på caben? du hakke noe bilder eller noe?

 

De er nok noe brede, og 13" på Golf 1 er litt smått siden du må senke no sinnsykt for at det skal se bra ut...

 

Vet ikke hvordan felger du har sett på jeg? Ats classic? De får du i 15" også...

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei igjen.. har enda ett spørsmål jeg.. vært å kikka litt på cab i dag se.. så jeg lurte på noen ting..

for det første: går atsà mine på caben? (8x13" et1) og for det andre, vill det se bra ut med så små felger på caben? du hakke noe bilder eller noe?

 

Som Polardego sier må det senkes til det ubrukelige for å få dette til å se vettugt ut. De vil også stikke noe utenfor med så lavt et (uavhengig om de er et 1 eller 10. Men bortsett fra dette passer de fysisk på bilen.

 

Men det blir skikkelig tyskerstuk om du hiver de på da.. ned og ut ;)

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, super tråd:)

Lurer på hva dere anbefaler til å fjerne sotfilm med?

har skaffet meg en 82mod golf. så skal jeg fjerne sotinga.:P

 

geir

 

Bruk et barberblad for å løsne filmen, gjerne varm opp med varmepistol... Om det sitter lim igjen så bruk enten vasketynner eller sitrus-rens...

 

Om det sitter skikkelig er det en møkkajobb... :peace:

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Passer innsug og eksosmanifoil om ein annen på 1,8 gti og 1,5l tenker da litt på når golfen min skal eu godkjennes om eg då kan bruke 1,5l innsug og tilhørende gasser på 1,8en .står nå dobble webere på ein 1,8 gti men siden bilen bare er godkjent som 1,5cl så frykter eg problemer med eu godkjenninga vis de dobble gasserne står i.

 

vil det i det heletatt fungere.?

 

takker for svar

- 98 Audi a6 2,5tdi

- 82 Vw Golf 1 Weber

x 96 Vw vento

x 99 TT

x 00 Seat Leon x 02 Seat Leon x 92 Golf cab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår