Gå til innhold

Video: S2+Cossi-kræsj Rudskogen

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Originally posted by FSR

Bare for å understreke hvor teit det er å krangle så kan jeg jo minne om at gutta som driver med racing er fullstendig klar over at de må dekke alt selv. Allikevel satser de biler til over en mill. Litt patetisk og krangle over to gamle gatebiler da eller?

 

Måtte bare :D

 

Audien er et samleobjekt og kun produsert i 306 eksemplarer. Måtte bare ;)

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 211
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Etter min mening, så er man litt lam i hodet om man kjører forbi på inner'n der. Alle veit jo at man ikke kjører forbi i "breisladd-svingen". Og om man ser på filmen, så svinger jo begge førere inn mot midten av bana samtidig!

Nei... Drar man bilen ut på bane, så må man regne med litt svinn. Comes with the territory!

Murphy's lov: Alt går galt... Samtidig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jeg ler...... Hvem som har skyld, og hvem som skal betale er bare tull å diskutere... Men joda, han i sierraen gjorde vel ikke noe sjakktrekk med sitt elendige sladdforsøk. Vi kom bak, og han hadde faktisk tid til å bruke speil... Men shit happens on a racetrack guys. sats litt, or stay home!!

Martin Sørlie, 1985.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Delt skyld mener nå jeg.. man er klar over at slikt kan skje når man kjører på bane.. man satser tross alt rimelig hardt.. Ford føreren bæsja i skuffen.. men det gjorde faen meg han i Audi'n også.. som sagt lenger opp... dem må nok tusle hjem i garasjen sin etter å ha rista hender..

kjipt er det uansett.. men slikt kan desverre skje.. syns det var verre med den sølvgrå audi'n som nesten tok med seg publikum rett etter slakter'n jeg..

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en av grunnene til at jeg aldri har kjørt på gatebil. Alltid noen tullinger i Cossy som ligger breit i alle svingene, kjører forholdsvis fort (vel fort nok til at jeg ikke kommer helt opp på siden av dem før svingen, bare nesten) og dermed skaper KØ!!!

 

Aldri får de blå flagg heller

 

Ikke særlig kult å ligge 10-30 km saktere gjennom alle svingene enn det en kan gjøre når en ikke har tullinger på banen

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det ser ut som svingen var over og at de var på langsiden.... Kanskje bare med 10-15 meter, men de er likevel på langsiden. Audi føreren var muligens men smule overivrig, men siden de er på langsiden er det lov å kjøre forbi. Det Ford føreren holder på er for meg er helt på jordet! Han kan ikke ha hatt førerkort lenge!

 

Personlig legger jeg 100% av skylden på Forden. Skjønner ikke hvorfor han ikke retter opp tidligere. Virker som om han ikke engang gjør forsøk på å rette opp bilen. Men man ser på filmen at han ikke har mye kjøre erfaring. Hans sporvalg tidligere på filmen er ganske underlig. Man hører også at kameramannen reagerer på kjøringa hans.

 

Det som kanskje er mest underlig er at ingen i kamerabilen reagerer på krasjen... kanskje de er i sjokk....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vil påstå det er han i cossien sin skyld... når du legger deg ut på den måten, og tar et helt merkelig sporvalg gjennom svingen, så ville i hvertfall jeg tatt det som et tegn på at han la seg ut for å slippe folk forbi.. noe audien gjorde.. og hvorfor cossien plutselig skulle skjære inn slik den gjorde, er for meg litt underlig...

// Fredrik Olastuen //

 

---------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alt kan diskuteres opp of ned frem og tilbake, som flere sier, det er utrolig dumt av cossien som legger så langt ut, det tolkes av flere som om det er et signal til å la biler som kommer fortere bak kjøre forbi, og har han ikke lært å se i speila?? hvis han har så mye å gjrøe att han ikke greier å se i speilene når han kjører så kan han gi opp å kjøre bil. er det samme person som kjører den audien hele tiden?? tyder ikke på itilfelle som han er så samrt, kjører helt idiot tar ikke hensyn til att folk kanskje ikke har kjørt så mye på bane, han holdt på å kjøre meg rett i ræva helga før bilen min begynte å slippe foran så jeg skle sakte men sikkert lenger og lenger ut, ser att han ligger å presser på å komme forbi, så når jeg har kommet så langt ut av idela sporet att han NESTEN for plass så slenger han seg på insiden på meg, han kan ha vært 30-40 cm unna meg, da er det små marginer som skal til før det eventulet hadde smelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår