Gå til innhold

Video: S2+Cossi-kræsj Rudskogen

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 211
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Det er da ingen unnskyldning overhodet såvidt jeg ser det.

 

Cossien brøt den naturlige linjen/sporvalget og skar rett inn i S2'n, som holdt mer enn god nok avstand.

 

Med tanke på sporvalget og den lave hastigheten Cossien holder rundt svingen ville jeg (om jeg hadde ligget bak der) tolket det som om han la seg ut for å slippe S2'n forbi. Dersom han ikke så at noen lå bak ham gjennom langsvingen burde han blitt fratt førerkortet på stedet !

 

Cossie-eieren/føreren burde absolutt gjøre opp for seg og dekke skadene han påførte S2'n. Banekjøring eller ikke, det der er en ren påkjørsel !!!

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Loppa

Det er da ingen unnskyldning overhodet såvidt jeg ser det.

 

Cossien brøt den naturlige linjen/sporvalget og skar rett inn i S2'n, som holdt mer enn god nok avstand.

 

Med tanke på sporvalget og den lave hastigheten Cossien holder rundt svingen ville jeg (om jeg hadde ligget bak der) tolket det som om han la seg ut for å slippe S2'n forbi. Dersom han ikke så at noen lå bak ham gjennom langsvingen burde han blitt fratt førerkortet på stedet !

 

Cossie-eieren/føreren burde absolutt gjøre opp for seg og dekke skadene han påførte S2'n. Banekjøring eller ikke, det der er en ren påkjørsel !!!

 

kommer fra han som er "Full Contact Racer" ;) :D

snow junkie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by SierraCosworth350hk

Helt klart Audien sin feil. Du ser jo at Cossien leker seg og prøver på sladd.

 

???????????? Var det banekjøring eller breisladdkonkuranse som foregikk ?

 

Audien kjører rett frem - det er jo Cossien som faktisk kjører rett i Audien.

 

Ved slik frikjøring er normal høflighet å slippe forbi biler man blir tatt igjen av. Det var ikke et løp og Cossien lagde kø!!! Håper han aldri slipper utpå en bane igjen.

 

 

well

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår