Gå til innhold

Video: S2+Cossi-kræsj Rudskogen

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 211
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hvor mange av dere som mener at det er cossien sin feil har kjørt på bane og er IKKE audi fan?

 

Jeg har snakke med han som satt på og de hadde ikke sett at audien kom på innsiden. Det som skjedde var at han prøvde og sladde, fikk understyring og la mer og mer over. På slutten av strekka ga han gass og det tok tak. Hvordan kunne han vite at det skulle komme en audi og klemme seg forbi der? Greit han dreit seg ut, men det er lov på slik kjøring. Jeg ser heller ikke i speilet i svingen for og sjekke at det ikke kommer noen på innsiden når jeg understyrer rundt hele svingen med golfen ;)

"fuck the respect - I want the bitches!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er man med på leken må man tåle steken... ikke satts noen man ikke har råd til å miste.. osv osv

 

Å som alle oss andre som kjørte der, har han skrevet under på en kontrakt der dette står skrevet SVART PÅ HVIT at all kjøring skjer på eget ansvar. skader skjer i racing ferdig med det. å er han ikke voksen nok til å takle det skulle han alderi ha kjørt der ute.

1996 R33 Skyline GTR LM T51R 900hk

1994 Supra Time Attack 3.4L GT4094R 800hk

2000 Supra TRD widebody GT45R

 

Team Quicksilver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Quicksilver

Er man med på leken må man tåle steken... ikke satts noen man ikke har råd til å miste.. osv osv

 

Å som alle oss andre som kjørte der, har han skrevet under på en kontrakt der dette står skrevet SVART PÅ HVIT at all kjøring skjer på eget ansvar. skader skjer i racing ferdig med det. å er han ikke voksen nok til å takle det skulle han alderi ha kjørt der ute.

 

Hallo..

Du glemte å huske på at all kjøring skjer etter vegtrafikkloven?

Såvidt jeg vet er det skrevet skademelding som er sendt inn, det sa ihvertfall eieren av audin til meg at skulle gjøres, så la oss nå bare la selskapene ordne opp i fred og ro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Quicksilver

Er man med på leken må man tåle steken... ikke satts noen man ikke har råd til å miste.. osv osv

 

Å som alle oss andre som kjørte der, har han skrevet under på en kontrakt der dette står skrevet SVART PÅ HVIT at all kjøring skjer på eget ansvar. skader skjer i racing ferdig med det. å er han ikke voksen nok til å takle det skulle han alderi ha kjørt der ute.

 

Så du mener helt ærlig at det er fritt frem å torpedere deg og Supraen på banen neste år ?

 

Ofrer gjerne en støtfanger for å se deg (og de andre med samme mening) bite i deg de ordene igjen jeg ;)

 

At kjøringen er på eget ansvar er jo av den grunn at man ikke skal kunne klandre arrangør eller baneledelse for noe. Det betyr ikke at det er greit for andre å torpedere de som måtte prøve å komme forbi.

 

Hvor går grensen egentlig ?

 

Hva hvis du fikk motorstopp på langsiden, står der og venter på tauebilen, er det da greit om noen kjører inn i deg ? Hvor går grensen egentlig ?

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ascona

 

Hallo..

Du glemte å huske på at all kjøring skjer etter vegtrafikkloven?

Såvidt jeg vet er det skrevet skademelding som er sendt inn, det sa ihvertfall eieren av audin til meg at skulle gjøres, så la oss nå bare la selskapene ordne opp i fred og ro.

 

Den avtalen holdt ikke Cossieieren allikevel, såvidt jeg har fått med meg i etterkant.

 

om noen vet bedre, rett meg gjerne :)

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Loppa

 

Den avtalen holdt ikke Cossieieren allikevel, såvidt jeg har fått med meg i etterkant.

 

om noen vet bedre, rett meg gjerne :)

 

hadde jeg da vært audieieren hadde jeg anmeldt cossieførern for å ikke gjøre plikten sin.

Skademelding bør i alle tilfeller fylles ut med en eneste gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Loppa: Sånne som deg som gjør at jeg ikke gidder å kjøre på banen på gatebil :) for å si det sånn, jeg er ikke med på leken siden jeg ikke er klar for konsekvensene. jeg leier heller hele banen alene en kveld..

 

Jeg tror ikke Gatebil treffet er under veitraffik lov, de er fri tatt for støy krav osv så tror det går som er racing arrangemang.

1996 R33 Skyline GTR LM T51R 900hk

1994 Supra Time Attack 3.4L GT4094R 800hk

2000 Supra TRD widebody GT45R

 

Team Quicksilver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Quicksilver

Loppa: Sånne som deg som gjør at jeg ikke gidder å kjøre på banen på gatebil :) for å si det sånn, jeg er ikke med på leken siden jeg ikke er klar for konsekvensene. jeg leier heller hele banen alene en kveld..

 

Jeg tror ikke Gatebil treffet er under veitraffik lov, de er fri tatt for støy krav osv så tror det går som er racing arrangemang.

 

Jeg har aldri innløst noen form for lisens for å få kjøre der.

Gatebil kjører etter vegtrafikkloven, enkelt og greit.

Støykravene ute på veien er heller ikke veldig strenge akkurat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har du ikke kjørt der mange årene Ascona. var i noen møter i år hvor det kom frem at gatebil i fjor og år før det hadde tatt inn engangslisens penger som ikke hadde gått til bilsportforbundet slik det skulle. det ble slutt på det i år.

 

kjører man slik som han i audien så han ikke gir rom for at andre kan feile (husk det er et treff hvor folk som har hatt lappen i 1 dag kan stille uten noen form for erfaring) så har man bare seg selv å takke, men saken er veldig grei, de har skrevet under på at de kjører der helt på egent ansvar.

 

å for de som tror det så kjørte nok ikke han med cossin inn i Audin med vilje. Jeg er mere redd for å møte deg på offentlig vei loppa, glemmer ikke hvor jævlig idiot du kjørte ned fra Våler til Oslo i fjor. skjønner ikke at der er mulig å være så sinnsykt dum å kjøre slik som du gjore der, mulig du hadde dratt deg noen striper men det er evt ikke noen unskyllning.

1996 R33 Skyline GTR LM T51R 900hk

1994 Supra Time Attack 3.4L GT4094R 800hk

2000 Supra TRD widebody GT45R

 

Team Quicksilver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Quicksilver

Da har du ikke kjørt der mange årene Ascona. var i noen møter i år hvor det kom frem at gatebil i fjor og år før det hadde tatt inn engangslisens penger som ikke hadde gått til bilsportforbundet slik det skulle. det ble slutt på det i år.

 

Jeg har kjørt der siden 2000 var det vel, med diverse biler, og har aldri sett noe som helst om lisens, jeg vil regne med at føreren vel vil få sett lisenspapirer før de kan kalles gyldige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du betalte lisens penger uten å få lisens. men stemmer det du sier så har han i S2 veldig klare bevis med den filmen så da er det i hvertfall ingen grunn til å klage.. bare å gi den til forsikrings selvskapet det ;) MEN det hadde han vel gjort allt hvis det var så enkelt hehehe

1996 R33 Skyline GTR LM T51R 900hk

1994 Supra Time Attack 3.4L GT4094R 800hk

2000 Supra TRD widebody GT45R

 

Team Quicksilver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man får ikke kjøre på banen uten å ha godtatt betingelsene og de er ganske klare. Spør man i sekriteriatet er jeg ganske sikker på at det eneste man får i svar er at forsikringen ikke gjelder på banen. Dette var ikke noe forbikjøring på langstrekka så her får de nok dele skyld.

Dette er grunnen til at de er så strenge på gatebil med tanke på forbikjøring annet en på stekka og det er nok også grunnen til den utrolig lave ulykkesstatistikken. Se bare på BMW og VAG treff. Der skjer det mye rart der og der er det jo nesten ikke folk heller.

 

Mine 3 cent.

- 95 BMW 740

-x Mazda Miata Turbo(250Hk)

-x Toyota Celica GT-4 WRC

-x 2stk MX-5

-x ++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår