Gå til innhold

volvo 850 senkesett

Ranger emnet


renoxxx

Anbefalte innlegg

Hei!

 

det er en del personer som er ute etter tuv godkjente senke sett, men har ennå ikke funnet noe om det her i forumet enda, så her kan alle legge inn linker til tuv godkjente senke sett. både 40mm og 60/40mm

 

jeg har altså en volvo 850 10 2,5L bil, er egentli ute etter 60/40mm men lurer på om dette kan bli for lavt fremme? noen som vet?

 

så ett spørsmål til: bør man slifte dempere vist man kjøper senkefjører. f.eks du må ha dempere tilberegnet 40m senk bake, og dempere tilberegnet til 60mm senk fremme? (for 60/40mm senk)

MB w202 :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GE Motorsport i sverige har 60/40 sett, der er det med kortere sport dempere. Anbefaler ikke å senke så mye mer enn 40mm uten å bytte til kortere, eller stivere dempere. 40/40 senk er etter min mening for lite forran. 60/40 blir vel perfekt. Vet ikke om disse settene er TUV godkjente. Tror de opprinnelig kommer fra G&M eller noe slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

det er en del personer som er ute etter tuv godkjente senke sett, men har ennå ikke funnet noe om det her i forumet enda, så her kan alle legge inn linker til tuv godkjente senke sett. både 40mm og 60/40mm

 

jeg har altså en volvo 850 10 2,5L bil, er egentli ute etter 60/40mm men lurer på om dette kan bli for lavt fremme? noen som vet?

 

så ett spørsmål til: bør man slifte dempere vist man kjøper senkefjører. f.eks du må ha dempere tilberegnet 40m senk bake, og dempere tilberegnet til 60mm senk fremme? (for 60/40mm senk)

 

Jeg har 40/40 på min, og det er for lite fremme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk. har snakket med d fra ge motorsport, og senke z-ett 60/40 er ikke tuv godkjente. 40mm er tuv godkjent.

 

men jeg skuule få kjøpe 60/40 senk med tuv papirer som hører til 40mm senke z-ett. er egentlig ikke låv, men er åver ett år til bilen skal på godkjennelse uanz.

 

har bestilt da 60/40 med 40mmtuv papir + nye dempere fremme som er tilpasset 60mm senk.

 

kom på en 2100 kr ca. BILLI

MB w202 :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...
  • 3 months later...
  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår