Gå til innhold

churchviolence

Bruker
  • Innholdsteller

    12
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om churchviolence

  • Bursdag 11/25/1990

Contact Methods

  • Bosted
    Hamar

churchviolence's Achievements

  1. Tror du kan skru tenningen av/på 5ganger elns. for å slette lamdalampen (evt.ta av minuspol). Servicelampa må du vel ha en kabel for å nullstille.
  2. Hvordan bytter man denne? Skru ut den skruen der armen på dørstopperen er festet til chassiet og to på døra? Må man inn i døra for å løsne noe?
  3. Kjøpte en "ny" brukt en, så er i orden nå. Virka som at den rett og slett var utslitt.
  4. Monterte TÜV godkjent 60/40 senkesett fra scstyling.no. Settet er av merket FK. Men bilen er fortsatt en anelse lavere foran enn bak.
  5. takker. må prøve å få di av:)
  6. Litt off topic, men rett under. Noen som vet/kan forklare enkelt hvordan jeg får av lyktpusserne?
  7. Etter å ha fikla litt med kontakta på gasspjeldbryteren har bilen begnt å gå høyt på tomgang(1300omtrent), men den detter fortsatt ned til ett par hundre hvis jeg ruser den litt opp når den går på tomgang. Hvor sitter tomgangsmotoren, kan det være noe dårlig kontakt inn på den? Har ikke veldig mye peiling:/
  8. Jeg har nå gjort rent kontakta på gasspjeldbryteren. Bilen er fortsatt helt lik, men nå lyser varsellampa på motorelektronikken. Jeg merka nå at bilen også lugger litt når jeg kjører og holder den helt jevnt på gassen. (vet ikke om dette kan ha noen sammenheng)
  9. Min 850 2,5 10v har begynt å stoppe eller gå veldig lavt ned på tomgang (turtelleren står nestnen på null) noen ganger. Dette skjer ikke hver gang den står på tomgang, men hvis jeg har den på tomgang(rundt 1000rpm) og ruser den opp til 3000rpm omtrent å slipper den ned igjen stopper den på rundt 500rpm. Og gjentar jeg dette en gang til går den ned på nesten 0, da kjennes det ut som motoren vil riste seg ut av bilen, så det er bare så vidt den holder seg i live (dette skjer heller ikke hver gang jeg prøver). Jeg kjørte gjennom ei flaske med dyserens og etter det har den ikke stoppa, men går ned til nesten stopp. Den begynte å gå på fire sylindere for ei uke sida. Da bytta jeg fordelerlokk, plugger og pluggledninger. Da gikk den bra igjen ei stund før den begynte å tulle på tomgangen.
  10. Ok. jeg tenkte mer på om det var plass til 225/40-18, eller om disse ville skure eller gå borti noe? Hvis de sitter på R replika 8x18.
  11. Passer DTM 8,5x18 ET13 på disse bilene? Er det plass til 225x40x18? Bilen er ikke senket, men vurderer 40-40 senking. I vognkortet står det minimum innpress 43, er disse da lovlige?
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår