oivindo Skrevet September 10, 2007 Rapporter Share Skrevet September 10, 2007 Galleriet fungerer fint nå - flere bilder kommer etter hvert! Siter Volvo C30 Nissan 200SX - Team Sommertreff Racing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lextasy Skrevet September 10, 2007 Rapporter Share Skrevet September 10, 2007 Galleriet var veldig fint:) . Mange flotte bilder. Ikke lett å ta bilder i regnværet som var.:driving Siter - The pursuit of performance - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nismo Skrevet September 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2007 Kan komme feilmeldinger i galleriet hvis du åpner siden samtidig som det lastes opp nye bilder. Da er det bare å prøve igjen litt senere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cato323 Skrevet September 11, 2007 Rapporter Share Skrevet September 11, 2007 Skal bildene bli større når man trykker på de? Isåfall så fungerer ikke det. Siter -Cato- Mazda 323 sedan 1.8 GTX+ 4wd (Nytt prosjekt) Mazda 323 sedan 1.8I 2wd (Tidl. GTX. Gammelt prosjekt) VW Golf II (kondemnert) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FunkyHunk Skrevet September 11, 2007 Rapporter Share Skrevet September 11, 2007 Ingen bilder av taunusen min? Jeg ble veldig skuffa. :confused: :heyyou: Svart 1975modell med brede felger osv... lå ganske bred heile helga :p Siter '66 Mustang, '75 Taunus, '75 mk2 RS2000, '77 Transit, '86 XR3I, '95 Scorpio. "Gamle ford lekker ikke olje, de bare markerer territoriet!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nismo Skrevet September 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2007 Skal bildene bli større når man trykker på de?Isåfall så fungerer ikke det. Da vil jeg tro du bruker Firefox, og da vil de ikke bli større. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danielj Skrevet September 11, 2007 Rapporter Share Skrevet September 11, 2007 Ingen bilder av taunusen min?Jeg ble veldig skuffa. :confused: :heyyou: Svart 1975modell med brede felger osv... lå ganske bred heile helga :p Skal se hva jeg finner i dette rotet mitt.. mener jeg tok bilde av bilen din! bare følg med snart, så blir det en update i galleriet! Mhv Daniel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danielj Skrevet September 12, 2007 Rapporter Share Skrevet September 12, 2007 Fant desvere ikke bilde av Taunusen din... Du får bare stoppe med neste gang du ser med på treff så skal jeg klart ta noen bilder av bilen din! Vis det skulle være noen som fant bilen sin inne på galleriet og vil har bildet redigert så er det bare å sende PM eller sende meg en e-post på gtr_daniel@hotmail.com. redigerte et bilde kjapt av er nydelig 240Z Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FunkyHunk Skrevet September 14, 2007 Rapporter Share Skrevet September 14, 2007 Fant desvere ikke bilde av Taunusen din... Du får bare stoppe med neste gang du ser med på treff så skal jeg klart ta noen bilder av bilen din! Er ikke enkelt å hanke tak i deg når jeg ikke veit åssen du ser ut :p menmen... En kompis hadde filma ca to timer fra kjøringa mi på banen, og mista alt da harddisken hans klikka... Gjett om jeg ble forbanna :angry: Ingen som filma Taunusen heller? Siter '66 Mustang, '75 Taunus, '75 mk2 RS2000, '77 Transit, '86 XR3I, '95 Scorpio. "Gamle ford lekker ikke olje, de bare markerer territoriet!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
p405t16 Skrevet September 15, 2007 Rapporter Share Skrevet September 15, 2007 Tror kanskje jeg har fått en Taunus med på film på en av rundene vi kjørte:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danielj Skrevet September 15, 2007 Rapporter Share Skrevet September 15, 2007 Er ikke enkelt å hanke tak i deg når jeg ikke veit åssen du ser ut :pmenmen... En kompis hadde filma ca to timer fra kjøringa mi på banen, og mista alt da harddisken hans klikka... Gjett om jeg ble forbanna :angry: Ingen som filma Taunusen heller? synd det med filmen! tja hvordan ser jeg ut..? er høy, og når jeg er på treff springer jeg rundt med speilrefleks kamera, vest og presse pass ovs ovs. By the way, skal se om jeg ikke får tatt en del bilder av taunusen din på neste treff vis du kommer? Mhv Daniel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vomaz Skrevet September 15, 2007 Rapporter Share Skrevet September 15, 2007 vet ikke om jeg tør spørre om det er noen som har filmer/bilder fra volvon som røyka fra motor å ikke dekka? :hide hadde vært toppers:happyhappy: Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FunkyHunk Skrevet September 15, 2007 Rapporter Share Skrevet September 15, 2007 Tror kanskje jeg har fått en Taunus med på film på en av rundene vi kjørte:-) Har du lyst å se om du fant videoen? send meg en pm hvis du fant, og har lyst å sende meg den :) Siter '66 Mustang, '75 Taunus, '75 mk2 RS2000, '77 Transit, '86 XR3I, '95 Scorpio. "Gamle ford lekker ikke olje, de bare markerer territoriet!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FunkyHunk Skrevet September 15, 2007 Rapporter Share Skrevet September 15, 2007 synd det med filmen! tja hvordan ser jeg ut..? er høy, og når jeg er på treff springer jeg rundt med speilrefleks kamera, vest og presse pass ovs ovs. By the way, skal se om jeg ikke får tatt en del bilder av taunusen din på neste treff vis du kommer? Mhv Daniel Det høres bra ut :) Sees til våren :yodude: :peace: Siter '66 Mustang, '75 Taunus, '75 mk2 RS2000, '77 Transit, '86 XR3I, '95 Scorpio. "Gamle ford lekker ikke olje, de bare markerer territoriet!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw325 Skrevet September 16, 2007 Rapporter Share Skrevet September 16, 2007 Hei, har du noen bilder av en svart bmw e30 med hvite felger da? Siter -1987 Bmw 325 -1986 Bmw 325 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg