1:47 er bra, M3 chassiet er bra satt opp orginalt og har en fin karakteristikk for å få flyt i kjøringa.
Tida er ikke tatt med laptimer/transponder, men tatt ut ifra kameraet i ettertid, så helt nøyaktig er det nok ikke. Kjørte på BFG R1 sine gateslicks. Filmsnutten kommer så snart jeg får kobla kameraet til en dvd opptaker slik at jeg kan få den over på PC'en.
Bilen er en ribba 205 på knappe 800kg med bur. Understell er fra öhlins og spax med eksentriske top mounts, justerbare bærebroer med uniballs og dreide tapper til oppheng, alu oppheng til bakstilling, 25mm torsjonstaver +++. Null foringer = Hardt :)
Understellet er satt opp med -3 grader camber, max caster, 3mm toe out på hver side og har økt sporvidda bak med 309 bakstilling for å øke overstyring og minske understyring.
Bilen er motorisert med en 2.0 16v turbo som yter rundt det dobbelte av orginal e30 m3. Girkassa er ei tettstega 6trinns fra Peugeot Motorsport og har en ZF diff med justerbart forspenn.
RMS : 405en er bare ei ramme nå, forhåpentligvis klar til neste sommer:) Tror ikke det er lagt ut tider for timeattacken, men Bjørnstad gutta lå vel jevnt på rundt 1:37-1:38 og stakk av med alle første plasseringene:) også var det vel Stig Henriksen med Carrera GT'en på rundt 1:42 hvis jeg husker rett...