Vomaz Skrevet Juni 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2007 Noen som har prøvd med ett ABS fjærben og brukt det signalet til speedometeret? Har tenkt litt på det. da det er Getrag og alminium-axling på bilen. Da passer det så dårlig med speedometeret. det har kanskje ikke vært så dumt dersom det lar seg gjøre:driving Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oeb Skrevet Juni 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2007 Det lar seg gjøre, tror det var Euro-96 som hadde det på bilen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Juni 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2007 Må vel bare bruke speedometer til 48 hulls giver, dvs 92+ eller fra en med abs originalt. Euro hadde vel laget et eget patent på fjærbeinet. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Euro-96 Skrevet Juni 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2007 Må vel bare bruke speedometer til 48 hulls giver, dvs 92+ eller fra en med abs originalt.Euro hadde vel laget et eget patent på fjærbeinet. Jepp,jeg laget en reodorløsning da jeg hadde samme problemet med plasseringen av speedosignalet. 12 lange 6mm skruer borret og gjenget inn i navet og originalsensoren i en brakett i ene bremseskjoldskruehullet.. Funker enda tilogmed..:driving Og vil man forandre ratioen på speedometeret og få 300 km/t på nåla er det bare å sette i 18 skruer.:race Siter better to be first in hell than second to heaven Volvo 242 turbo-82 Volvo 245 turbo-93 Volvo 945 turbo-98 Team Losi LST2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vomaz Skrevet Juni 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2007 Jepp,jeg laget en reodorløsning da jeg hadde samme problemet med plasseringen av speedosignalet.12 lange 6mm skruer borret og gjenget inn i navet og originalsensoren i en brakett i ene bremseskjoldskruehullet.. Funker enda tilogmed..:driving Og vil man forandre ratioen på speedometeret og få 300 km/t på nåla er det bare å sette i 18 skruer.:race mulighet for bilder.. ? Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeg ruller Skrevet Juni 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2007 Kan ikke noen lage en sikkelig bra sticky om detta. mange som vil ha truetrack Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet Juni 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2007 DU!! Mr.Bollocks, jeg har bestillt en slik ring hos Laastaden. Men det tok så lang tid at jeg dreit i hele ringen! Du kan jo bare kjøpe den i staden for at jeg kjøper den. Den skal komme på mandag eller noe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Bollocks Skrevet Juni 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2007 DU!! Mr.Bollocks, jeg har bestillt en slik ring hos Laastaden. Men det tok så lang tid at jeg dreit i hele ringen! Du kan jo bare kjøpe den i staden for at jeg kjøper den. Den skal komme på mandag eller noe. Nå på mandag? Men det er jo superdupert, så slipper jeg å bestille.. :hello: Siter - 87' Toyota MR2 MK1 - 82' Toyota Starlet KP60 (rwd) - 85' Suzuki SJ413 Jordebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Juni 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2007 bare sånn for være grei, så kan jeg dreie den for deg, men da må du jo komme ned hit med diffen.. men er gjort på et par min da, er 3mm på dia som må av (var det på min hvertfall) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet Juni 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2007 Nå på mandag? Men det er jo superdupert, så slipper jeg å bestille.. :hello: Han sku ringa når han kom sa han. Men den har ikkje eg bruk for. Eg har fått i diffen eg no. Va ein i Fusa å monterte han for meg. Tok 1000,- for heile jobben. Skal han dreia så tok han 1500,- E kje so longt da, men da e jo ekstra jobb no når tunellen e stengde då... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Bollocks Skrevet Juni 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2007 Ok. Glemte å spør etter den i dag, men hvilket navn er den bestilt på? Larsen? Siter - 87' Toyota MR2 MK1 - 82' Toyota Starlet KP60 (rwd) - 85' Suzuki SJ413 Jordebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet Juni 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2007 Er bestillt på Larsen ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Bollocks Skrevet Juni 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2007 Jepp, fikk kjøpt den i går..:crazysant: Siter - 87' Toyota MR2 MK1 - 82' Toyota Starlet KP60 (rwd) - 85' Suzuki SJ413 Jordebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet Juni 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2007 Ok, da håper jeg du blir tilfredsstillt:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonnis Skrevet Juni 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2007 må jo være noen idioter som har målet som den skal dreies ned til.. er ikke godt nok med sikra 2-3mm.. herregud.. amatør dreiere.. Hilsen CNC operatør! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg