porsche_dude Skrevet Juni 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2007 er litt OT, men syntes den er genial http://www.youtube.com/watch?v=drqrypDX34Y Siter with no power, comes no responsibillity * volvo 740 '86 (bruksbil) * porsche 944 '86 (prosjekt) * suzuki GSX-R 750 '92 * nissan 200 S14 '95 (driftebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ztaal3 Skrevet Juni 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2007 bt stopper meg på en orginal 240 me A motor, blir masse klaging på bak dekka å han sier bt, med så dårlige dekk er det nok att du gir flatt jern en gang så kommer ræva ut å kan forårsake ulykke... meg, smiler dumt å spørr du har ikke kjørt orginal A motor du nei? å skal du terge purken, kommer bort å ber om vognkort å førerkort. du gir vogn kortet til mannen/dama, veiver ruta nesten helt opp legger fører kortet opp mot ruta å sier versegod. du er kun pliktig til å VISE fører kort ikke gi det til dem :D endte med trusler om indraelse av førerkort osv helt til politijuristen ble oppringt å sa de hadde ikke lov til det :D Siter Sjekk ut prosjekte mitt... http://www.nccn.no/forum/viewtopic.php?t=3629 alle komentarer er hjertelig velkommen ;) [X] 1994 Nissan Primera (p10) sr20de... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilkristian Skrevet Juni 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2007 1: Du må ha kjørt ENDA fortere enn meg ettersom du nådde meg igjen! 2: Vet du hvor dum du ser ut i den uniformen?!? 3: Heischan... scha det værra en drammm...? 4: Dette her har jeg ikke tid til, jeg er på flukt! 5: Skal vi leke politi og tyv? 6: Fartskontroll? Puh! Jeg var redd det var promille... 7: Vet du hva... Dette er min tredje advarsel i dag! 8: 140 km/t sier du? Hmmm... Speedometeret viste da vitterlig 150... 9: Bare avskilt kjerra du. Jeg kan alltids stjele en ny! 10: Jeg lekte Formel 1 skjønner du... Siter Neida, så. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superthomas Skrevet Juni 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2007 Oink? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GnarKiLL Skrevet Juni 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2007 "Jeg er korporal i militæret" Lurer på om jeg skal finne ut hvordan resultatet av det blir :P Siter 99, 200SX S14a Racing Edition - Ja, livet er for kort til å kjøre kjipe biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Juni 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2007 Navn, nummer og rang. Henvis til Genevekonvensjonenes konvensjon 3, anno 1949. :) Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StreetRacer1991 Skrevet Juni 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2007 P: Kan jg få lov til å spørre hvor mange hk du har under der? M: Mere enn det du kan gi kona i senga :D Edit: Ble litt rar den siste setningen der :| Siter Crime is Not my Style! - Opel Vectra A 1991. Vectra A 2000 fangere ønskes kjøpt, ta kontakt. x Mercedes 230E W124 X Bmw E30 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet Juni 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2007 OF: Nomix, hvor er det du har lært deg alt så utrolig mye rart for noe? Du har alltid noe på lur. Da kan jeg fortelle om en her i bygda. Han var full, så ble han kjørt hjem av politiet. Så sa de at han måtte få på seg beltet. Og da svarte jo han "Ja, du vet jo aldri hvor de jævlene står" Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StreetRacer1991 Skrevet Juni 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2007 hahahah den var god Dammed hahahaha LoL Siter Crime is Not my Style! - Opel Vectra A 1991. Vectra A 2000 fangere ønskes kjøpt, ta kontakt. x Mercedes 230E W124 X Bmw E30 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sladdrespeil Skrevet Juni 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2007 å kalle promillekontroll for blowjob går visst ikke hjem hos politidamer over 50. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet Juli 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2007 politi: jeg ser du har trimma mopeden? kamerat: ja. 4200 i bot:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cosworthking Skrevet Juli 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2007 Si følgene politi når dem kommer opp til døra di: Stå ikke der å frys, gå heller hjem!:tannløs: P: vognkort og førerkort takk. M: Att det var? P: v-v-vognkort og førerkort takk..! M: att d var?? P: VOGNKORT OG FØRERKORT TAKK!! M: Næmmen nå skal da ikke du stå der å nebbe til meg!grinchy Siter 85` Sierra is Vinterbil x87` Fiesta 1.1 pirat X79` Kadett C 2.0 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Juli 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2007 Det var da ikke pent sagt, du må jo tilby dem å kjøre dem hjem. :) På rekordtid! Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BaSsKiCkEr Skrevet August 9, 2007 Rapporter Share Skrevet August 9, 2007 Hell Brillun!! Hadde jeg ikke vært så jævla kanon skulle jeg kjørt driten av deg di hore Siter Ja Harre!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HusebyRS Skrevet August 9, 2007 Rapporter Share Skrevet August 9, 2007 litt ot men, Når du ser politet blinke så bråbrems inn til siden av veien, slik at det gjerne kommer litt røyk/lyd. Så vugger du ut av bilen med en boks (kan gjerne være en brusboks) og sier "det går bra folka, jeg sølte ikke noe øl!" Siter -99 Audi A4 1,8 TS Quattro -92 Audi 80 2,3E quattro -94 Audi 80 ABT Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg