Gå til innhold

Den store "I Miss You" tråden

Ranger emnet


majuz

Anbefalte innlegg

Hei, tenkte og lage en tråd for de som har måttet vrake bilen sin.

Eller de som rett og slett savner den gamle bilen sin.

 

Da jeg står i samme situasjon nå, og snart skal vrake min..

 

Her kan du fortelle om hva slags type bil det var.

Hva du savner ved den og hvorfor den betydde så mye for deg.

Om du opplevde noe spennende med den, eller rett og slett noe skummelt.. alacocaina

[ ]90 - Bmw 520 E34 12v

[x]91 - Toyota Corolla stv 1.6xli (spiker)

[ ]96 - Peugeot buxy 50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg savner ikke min første bil (For den får jeg nok i sommer)

 

Men jeg savner faren min sin gamle nissan sunny N13 Sprint. Det var en småsprek å morsom bil som vi dro på mange sverige turer med. Trist at den er spiker nå :(

- 86 Nissan Bluebird Turbo SR

x 90 Mazda 626

x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savner min første bil ja, BMW E30 323i med full mtech sport evo3 vinge osv, den var KOS! <3

[o] '09 BMW E60 520D

[x] '00 BMW E46 320i Touring
[x] '93 Audi S4 2.2TQ Avant
[x] '91 BMW 525i 24V - Solgt
[x] '97 Opel Vectra 1.8 16v CD STV - Solgt
[x] '83 BMW 323i E30 2dørs - Solgt - beste bilen jeg har hatt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min toyota corolla<3 Den har tålt MYE =P

Men, den lever enda.. enn så lenge.. Den har jeg hatt mange rare og skumle erfaringer med.. Nesten så jeg ikke tør og nevne alle.. Men må jo få med noen da..

 

Den hadde seg bl.a en tur i skibakken i kongsberg i vinter.. Smartmannskjøring, legger breit nedover skibakken. Det var barnebakken altså.. =P

Ellers så hadde den et ublit møte med, en stk stor grøft.. søyle i parkeringshus (blindsone er fint) =P Har også kost med et fotgjengerskilt (la den brei, så var det visst is under)

Første dagen med vinterdekk var lidt uvant, det var den styggeste smellen.. Fikk sleng, så rettet jeg opp for mye (redd for skråningen på høyresiden (høyresving) så rettet for mye til venstre, og bang! smadret venstre frontlykt og litt skjerm.. kosta meg skarve 300kr og fikse i deler. var vel litt flaks var jo 60sone..

 

En av de andre skumle situasjonene, var vel og snurre i nærmere 90. på våt asfalt, det var det største slaget jeg har fått i trynet tror jeg. med tanke på at det var fjellvegg der.. jeg ble stående på tvers midt i veien.. Det lærte jeg faktisk noe av.

 

Ellers så har jeg vel hatt bilen ca 6-8mnd.. kostet meg 6000kr

Bilen går som en klokkke.. (tikker litt)

Men den stopper ALDRI, det er toyota det.

 

Ellers så har den blitt lekt mye med i vinter..

 

Men snart, snart. da er det på tide og si farvel.

Damn, jeg er glad i den bilen! Har aldri vasket eller støvsugd dem heller, though løv<3

Toppfart på 180 :hammer

[ ]90 - Bmw 520 E34 12v

[x]91 - Toyota Corolla stv 1.6xli (spiker)

[ ]96 - Peugeot buxy 50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke helt hvor lei meg jeg egenlig er, men jeg hadde også en corolla 87 hatchback. Kjøpte den for 4000 og den var egentlig ganske herpa, men det var alt jeg hadde råd til. Den gikk fint i noen måneder før clutchen slutta å funke, byttet noen stempler og den var i gang igjen. Den gikk fint fram til nyttårsaften da den stoppet helt. Fikk den aldri i gang igjen, så den ble vraket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savner min første bil ja, BMW E30 323i med full mtech sport evo3 vinge osv, den var KOS! <3

 

Du har ihvertfall gått den riktige veien ;) Audi veien

 

Savner ingen biler, hadde jeg "savnet" noen av bilene hadde jeg vel ikke vært så dum og kvittet med den eller de. Savner kun min neste bil :D

Audi A4 B6 E8 TQS

 

Montering av RNS-E i AUDI?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ihvertfall gått den riktige veien ;) Audi veien

 

Savner ingen biler, hadde jeg "savnet" noen av bilene hadde jeg vel ikke vært så dum og kvittet med den eller de. Savner kun min neste bil :D

 

hadde vel egentlig lovet evig troskap til BMW men, når jeg kom over S4'en kunne jeg ikke sjansen gå fra meg..... Veldig fornøyd ihvertfall!

[o] '09 BMW E60 520D

[x] '00 BMW E46 320i Touring
[x] '93 Audi S4 2.2TQ Avant
[x] '91 BMW 525i 24V - Solgt
[x] '97 Opel Vectra 1.8 16v CD STV - Solgt
[x] '83 BMW 323i E30 2dørs - Solgt - beste bilen jeg har hatt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savner gode gamle 80'en min jeg :) var noe spesielt med den. Enten var d pga at jeg måtte stå opp en halvtime hver morran for å sette den på lading (tungstarta) eller at den gikk på luft og kjærlighet, var så å si gratis å drift.

Men på en annen side så kasta jeg bort ganske mye penger på å pusse å stæsje den opp

 

IM000779.jpg

Prosjekt Audi 80 B4

Kanskje til salgs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår