melluh Skrevet September 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2007 RH felgene kan du få for 7000,- har nok av biler å putte de på, så selger ikke under selvkost. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
melluh Skrevet Oktober 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2007 RH cup 9-14 felger med 195-45 gummi som har rulla 300 mil omtrent, som nye mao. boltsirkel er 4-100, innpress 35. felgene er ikke strøkne, men med litt pleie kan de bli det. sår i kant her å der, og klarlakk flasser. runde å hele... deilig strekk! selges til bud over 6k, budrunde går ut en uke etter første bud, førstemann med 7k får de... sjeldne på bruktmarkedet, og med nye dekk, synes jeg ikke 6k er noen upris! siste bilde er med gamle dekkene som satt på da jeg kjøpte de. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
melluh Skrevet Oktober 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2007 ikke solgt vogna enda, finner ingenting annet som frister.. andre folk sin definisjon av strøken bil, er ikke overens med min ass - derfor har jeg blitt skuffa opptil flere ganger... inntil vi finner en pen å hel stasjonsvogn til ca 40-50k blir go'lupon beholdt... morro å prøve noe nytt! satte på 15" med 195-50 gummi - subber litt bak i store dumper, men pga. lengre rulleomkrets blir turtall på motorvei litt lavere :) fyller buene litt bedre også... men ettersom jeg er ferdig med ally 6-13 fikk jeg de avbalansert i dag - tror gammelt møter nytt en dag... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Oktober 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2007 Kan bli kult med de AlleyCatene på Lupoen :) Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
melluh Skrevet Oktober 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2007 ingen andre som har slike ihvertfall! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Oktober 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2007 Ikke på en Lupo kanskje, men har da AllyCat`er på Kadetten min ;) 7x13 med 165\60 dekk ;) Solgt 9x14" felga enda? Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
melluh Skrevet Oktober 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2007 selvfølgelig på lupo, ja! finnes jo en del ally rundt om fortsatt... ikke solgt 9-14, nei.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
melluh Skrevet Oktober 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2007 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Oktober 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2007 Nais :) Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet Oktober 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2007 you got PM! Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Oktober 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2007 Så skikkelig teit ut med 195/45-14 på da. Aldri kult med over-strekte dekk. Ser lett at der en grunn til at det ikke er godkjent..... RH cup 9-14 felger med 195-45 gummi som har rulla 300 mil omtrent, som nye mao. boltsirkel er 4-100, innpress 35. felgene er ikke strøkne, men med litt pleie kan de bli det. sår i kant her å der, og klarlakk flasser. runde å hele... deilig strekk! Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet Oktober 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2007 Så skikkelig teit ut med 195/45-14 på da. Aldri kult med over-strekte dekk. Ser lett at der en grunn til at det ikke er godkjent..... det er jo care face da:P Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
melluh Skrevet Oktober 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2007 Så skikkelig teit ut med 195/45-14 på da. Aldri kult med over-strekte dekk. Ser lett at der en grunn til at det ikke er godkjent..... haha, nå hørtes du skikkelig prippen ut :phatyo synes strekken er passe, jeg.. :) skulle bare røska litt i bua så de havna innunder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
melluh Skrevet Oktober 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2007 sommerfelger til neste år... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Oktober 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2007 OZ? Skulle ikke du selge forresten? Men så ut som de kunne bli kult det der! Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg