Gå til innhold

Sæther Racing sin Opel Senator 3.0 92- Diverse "Lotus"Omeganator 24v Turbo Coilovers

Ranger emnet


Sæther Racing

Anbefalte innlegg

  • Svar 560
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Blei jo kanon. Men ble jo som jeg sa.. Fikk jo en fin kommentar om jeg lliksom var dum som trodde han ikke hadde sjekka bredden. Man ser jo at det mangler noe på enden der. Fangeren skal jo gå i et med skjermbredderne.. Det syns jo ganske godt.. ?

 

Men jævlig fett ja :)

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,klin på kw`n..Den ser for høy ut nå.

Men eller så ser der nais ut,som vanlig:)

 

Den er kansje litt høy foran , men kw tror jeg er på snart ja :) takk takk

 

trur da det er værdt strevet! ble jo kanon.

 

tusen takk:happyhappy:

 

fyyyyy flate den der Omeganator'n ble fet da, gleder meg til og se bilen ferdig :)

 

:happyhappy: takk takk ja dt gjør jg og

 

uff da. nå blir vel sæther helt gira he he ;) ble tøff nå;)

 

jepp hehe

 

Fy flate så tøft, STÅ PÅ!

 

:hide takk

 

Blei jo kanon. Men ble jo som jeg sa.. Fikk jo en fin kommentar om jeg lliksom var dum som trodde han ikke hadde sjekka bredden. Man ser jo at det mangler noe på enden der. Fangeren skal jo gå i et med skjermbredderne.. Det syns jo ganske godt.. ?

 

Men jævlig fett ja :)

 

Jeg reagerer ikke noe på det ikke er breddere der, men tror bredere kommer på snart jeg likalvel :)

 

takk

 

sykt rått. hvilken farge blir bilen dA?

 

Det blir en dyp blå farge med veldigt lilla perlemor, eller så blir det Lotus omega fargen , imperial pearl green .tusen takk :)

 

Sæther du får det til å se lett ut.. Ble døtsbra!

 

Bra det er noen som hvet at det ligger noen arbeidstimer og penger her, og har fortsatt altfor mye igjen haha , tusen takk :)

 

Ble rå tøft. :)

 

:blah:

jo lavere jo bedre spør du meg! særlig en såpass stor bil som dette. får skikkelig "flak" følelse da, og det er alltid bra!

 

Du kjøper alltids et nytt senkesett til prosjektbilen :)

 

Korekt det var det jeg også tenkte, men prisen på det justerbare senkesettet er 13.000kr så det er jo ikke bare og bare å spytte ut de pengene for en 21 åring som meg.

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredag klokken 20.30 på kvelden startet reisen til Hommersåk (STAVANGER) fra Ski

 

Senatoren startet som vanligt og var fitt for fight,

 

rundt 1 tiden på natta traff vi Kristansan, der spiste vi en burger, og la oss og sove i noen timer, (som ble til 6 timer ;) ) senatoren var faktisk god og sove i :)

 

c299781ee2aa289bdc742eb391b6169c.jpg

 

Så kjørte vi videre, til slutt etter litt "omveier" var vi i hommersåk, et lite tettsted utenfor Stavanger,

 

Omega 3000 24v ;)

 

Prøvekjørte og handel var i boks.

 

Bilen er en omega 2.4 orginalt, Ombygd til 3000,

eu til 2009

4-el vinduer

-air con

- ja alt utstyr,

diff sperre

Remus effektannlegg

 

 

og masse annet godis.

 

24v har gått 150 000 km og bilen hadde gått 230 000

Motor og hele bilen fungerte som en drøm,!:) kvikk og rask

 

Planen var og ta deler fra denne til Senatoren, ( men stv fungerer så flott, så tenkte og byttet motor til 12v fra senatoren og så selge den.

 

Og etter mange mil etterpå og en haug av timer var vi hjemme med senatoren og omega :)

 

jeg er hvertfall kjempefornøyd med alt!

 

Og takk for all hjelp søte holtman ;)

 

 

Bilder.

:)

 

2af280c7cbfb38699aa8d797e5ca26f9.jpg

 

54495f90e87738bcdf48372853b2db00.jpg

 

1aee6b1d8724b272a35da2cac6a4e1a1.jpg

 

cf056c1f546b2af3de99a386f234238f.jpg

 

show_image_stream.php?bid=81123371&dx=588&dy=443

 

show_image_stream.php?bid=81123353&dx=588&dy=443

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mye måtte du ut med for den stv en egentlig?

 

jævlig tøff senatoren din ;) gler meg til å se den ferdig, likte veldig godt de du gjorde med fronten ;)

92 BMW M5, 88 Chevy Suburban, 93 Omega 3000 24v,84 Opel Rekord 3 liter,87 Honda Accord 2,0 EX

Gamlebiler 2x Omega, Pajero, Bmw 525 24v, 3x Opel Senator 3x Nissan Sunny Gti 3x Opel Rekord,Bmw e30 ++++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahhh, DU som kjørte den bilen på easy igår:D Skjønte ingenting, for han karen med dyna der kjørte bilen din.

 

Pen burnout du prøvde og ta der:D hihi

 

Autolat pirruet hehe :)

 

Var deg ja, trodde det var deg ,var ikke sikker, ringte du polti?

 

mye måtte du ut med for den stv en egentlig?

 

jævlig tøff senatoren din ;) gler meg til å se den ferdig, likte veldig godt de du gjorde med fronten ;)

 

Fikk den for en god pris, kan jeg vel si. Ellers hadde jeg ikke kjørt så langt for den.

 

takk skal du ha, ja tror det skal hjelpe med litt maling på den og litt smått

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår