Gå til innhold

Sæther Racing sin Opel Senator 3.0 92- Diverse "Lotus"Omeganator 24v Turbo Coilovers

Ranger emnet


Sæther Racing

Anbefalte innlegg

Så bra, nå går jo virkelig ting for unnå! Gøy når man får det litt på gli... får mer arbeistlyst.... Det ligner jævli godt på mitt garasje du står i, ARGH.....:iconsm

 

Så lenge du rydder opp og ikke roter bort verktøy så går det greit... Og proben skal stå inne om natta... Likte vinterdekkene mine eller? :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 560
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Så bra, nå går jo virkelig ting for unnå! Gøy når man får det litt på gli... får mer arbeistlyst.... Det ligner jævli godt på mitt garasje du står i, ARGH.....:iconsm

 

Så lenge du rydder opp og ikke roter bort verktøy så går det greit... Og proben skal stå inne om natta... Likte vinterdekkene mine eller? :p

 

 

Ja har jo en uke fri så da er det bare og jobbe, :)

Ja garsjen din, driver og rydder og har satt opp litt mere verktøy fra garsjen min, ja probe får stå inne om natta ;) satt opp musefeller i garsjen også.

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser bra ut dette ja:)

Tørr jeg spørre hva hensikten med den platen som er sveiset på bakenden er? (bildet nr 2)

 

Det var rust der,, så da kuttet jeg bare ut en firkant, hvor det var rust med vinkler slipern og bygget opp med en plate igjen,

 

PS kult det bildet du kadde knipsa bror :thumb

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på Tess og handlet alle skru koblinger og slikt til walbro pumpa og fuelcellen i dag :) Håper vel på og få putta den inn til helga ;)

 

 

982c8993becdbccec96f34d95b75da8f.jpg?ts=1192800976

 

4cad0ce5b66a52e20c9d739560b3350d.jpg

 

912dd32eaa93e05aa7a22aaabae77c16.jpg

 

1892ac560972ec00c3795f987d9e5f60.jpg

 

 

 

Og senatoren blir satt bort for vintern da skal det kjøres omega stv 24v hehe :)

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Mikkel Bruer, vil du vennligst fortelle meg hvor du har skaffet de griserå instrumentskivene fra, og hva du gjør for at speedon skal ble korrekt?

Jeg tenker på fortell meg før jeg blir loco, helværst med Irmscher logo også så masse tall!xD

Skoda Octavia -99 1.6 SLX Bruksbil

Opel Omega 3000 -88 Blir restaureringsprosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De instrumentene er fra en Orginal Senator Irmscher 4.0 som går der oppe, trodde ikke det var slike i norge jeg hehe ;)

 

Ja tenkte på Instrumentpanel fra Lotus omega jeg da, men men jeg har jo et digitalt her også ,må bare få snekra sammen ledningene bak der, alt er jo forsjellige, eller så har jeg jo 280 km speedon i bilen nå ;)

 

Og ja skjer litt med bilen for tiden ja, men jeg bare venter litt med og legge update :) blir bare så masse smått

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Mikkel Bruer, vil du vennligst fortelle meg hvor du har skaffet de griserå instrumentskivene fra, og hva du gjør for at speedon skal ble korrekt?

Jeg tenker på fortell meg før jeg blir loco, helværst med Irmscher logo også så masse tall!xD

 

Som sagt, nabon har kjøpt seg Senator Irmscher... ÅH.. herlig bil :)

 

 

 

Sæther, gleder meg :D Følger støtt med her ;)

 

Irmscher'n slepper på tørra rett fram med automat.. heh

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår