Gå til innhold

Noen bilder av polon

Ranger emnet


Polo4RS3

Anbefalte innlegg

Kjøpte no høytaler greier som skal inn også. Skal ha inn en forsterker til som skal dytte to 8 tommere eller 10 tommere. Men jeg har tenkt til og bygge en kasse på hver side av bilen bak baklyktene (vil ikke ha en stor basskasse bak i bilen) noen som har gjort noe liknende??

 

P1010046.jpg

-Audi S6 Avant 96mod-Audi A6 2,8Quattro Avant 95mod-

xPolo 95 mod (Prosjekt Polo4RS3)(Airride,liquid silver,x-dream 8,5/9,5x14)xxAudi S4 93 modxxToyota Hiace (Senka,rulla på 18")xxBmw 97 mod 520 iA TouringxxAudi A4 Avant TQ 97modx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 304
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hmm.. Har du vært på Nordby nå, så Hiacen din i stad.. :) Legger i hvertfall med et bilde av bagasjen på en polo... hvis du skal ha 8" så trenger du jo ikke like store kasser som dette, og du kan jo vinkle dem ut mot baklyktene i steden da får du jo litt større plass... Forresten så har bilen din blitt helt Konge!

 

Legger ved en bra side, som tar for seg glassfiber bygging.. :afro

http://web.njit.edu/~cas1383/proj/main/

 

6308631full1ao.jpg

-97´ Polo 6N prosjekt

-04´ Renault Laguna stv.

-01´ Ford Mondeo stv diesel

-86´ Polo 86c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. Har du vært på Nordby nå, så Hiacen din i stad.. Legger i hvertfall med et bilde av bagasjen på en polo... hvis du skal ha 8" så trenger du jo ikke like store kasser som dette, og du kan jo vinkle dem ut mot baklyktene i steden da får du jo litt større plass... Forresten så har bilen din blitt helt Konge!

 

He he,ja nordby er fint. Lenge siden sist forresten hellothere

Var ikke så dumt baki der nei.

Takk for det, men nå venter jeg bare på å se kjerra di jeg. Legg ut noen bilder da. Er du ferdig?

-Audi S6 Avant 96mod-Audi A6 2,8Quattro Avant 95mod-

xPolo 95 mod (Prosjekt Polo4RS3)(Airride,liquid silver,x-dream 8,5/9,5x14)xxAudi S4 93 modxxToyota Hiace (Senka,rulla på 18")xxBmw 97 mod 520 iA TouringxxAudi A4 Avant TQ 97modx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja begynner å bli ferdig utvendig, men har fortsatt interiør og motor igjen.. Hadde egentlig tenkt å bruke bilen litt nå på sen sommeren, men så tok den gamle motoren kvelden så da slapp vi jo det... :) Har egentlig ikke noe hastverk med å få den ferdig, men håper at den skal stå klar til neste sesong...

 

Motormessig så går jeg å fantaserer om 130hk TDI ... hadde hvert ganske lugnt det tror jeg.. sombrero

 

Skal få laget en egen tråd på bilen til uka, da jeg drar på en liten ferie i morra..

 

Vi får ta å treffes en dag så vi kan juge litt! cheers

 

Smyg låner tråden din litt så lenge og slenger opp et bilde, skal justere den ned i fronten litt...

 

img1399resizeresize0gi.jpg

-97´ Polo 6N prosjekt

-04´ Renault Laguna stv.

-01´ Ford Mondeo stv diesel

-86´ Polo 86c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser jo veldig bra ut! Fargen ble jo drit fet

Hadde vært konge med en tdi motor i,mye jobb?

Ja,er på tide det kommer litt bilder og info på bilen din synes jeg

Hadde vært moro og "jangla" litt en dag:)

Er ikke toyo dekk det der?

-Audi S6 Avant 96mod-Audi A6 2,8Quattro Avant 95mod-

xPolo 95 mod (Prosjekt Polo4RS3)(Airride,liquid silver,x-dream 8,5/9,5x14)xxAudi S4 93 modxxToyota Hiace (Senka,rulla på 18")xxBmw 97 mod 520 iA TouringxxAudi A4 Avant TQ 97modx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser jo veldig bra ut! Fargen ble jo drit fet

Hadde vært konge med en tdi motor i,mye jobb?

Ja,er på tide det kommer litt bilder og info på bilen din synes jeg

Hadde vært moro og "jangla" litt en dag:)

Er ikke toyo dekk det der?

 

Stemmer at der et toyo ja... Det er en tysk side som heter salzmann et eller annet, der har dem konverteringskit for Tdi motor... Alt av motorfester og lignende.. Det ser ut som det er en god del jobb, så vi får se :)

 

mjepson: Helt riktig.. er byttet om nå :)

-97´ Polo 6N prosjekt

-04´ Renault Laguna stv.

-01´ Ford Mondeo stv diesel

-86´ Polo 86c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, har vært inne og rota på salzmann sida en gang tror jeg...

Du har hele vintern på deg da:) Hadde vært tøft med en tdi i polon din :pray

 

Men er det noen som har noe peiling på interiør til polo, har vært hos 3 forskjellige salmakere i dag. Ingen som liker de dørsidene helt,dem sier de er for "bølgete" så stoffet vil ikke sitte.

Er det noen tyske sider som selger dørsider til polo tro?

Eller om noen vet om noen salmakere i oslo som er drevne på slikt??

Hadde vært fint med raske svar da jeg skal en tur innover i morgen...

-Audi S6 Avant 96mod-Audi A6 2,8Quattro Avant 95mod-

xPolo 95 mod (Prosjekt Polo4RS3)(Airride,liquid silver,x-dream 8,5/9,5x14)xxAudi S4 93 modxxToyota Hiace (Senka,rulla på 18")xxBmw 97 mod 520 iA TouringxxAudi A4 Avant TQ 97modx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Da er interiøret i hus igjen etter en liten tur til Horten Transport Interiør.

Så nå begynner montering av siste rest, samt stereoanlegg.

-Audi S6 Avant 96mod-Audi A6 2,8Quattro Avant 95mod-

xPolo 95 mod (Prosjekt Polo4RS3)(Airride,liquid silver,x-dream 8,5/9,5x14)xxAudi S4 93 modxxToyota Hiace (Senka,rulla på 18")xxBmw 97 mod 520 iA TouringxxAudi A4 Avant TQ 97modx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger til et par bilder...

P1010012.jpg

P1010016.jpg

De bygde også om baksetene litt,lagde litt mer bøtter av de

Har også trekt om tak,hatthlle og alle sidepanelene..

-Audi S6 Avant 96mod-Audi A6 2,8Quattro Avant 95mod-

xPolo 95 mod (Prosjekt Polo4RS3)(Airride,liquid silver,x-dream 8,5/9,5x14)xxAudi S4 93 modxxToyota Hiace (Senka,rulla på 18")xxBmw 97 mod 520 iA TouringxxAudi A4 Avant TQ 97modx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår