Gå til innhold

Sjekketriks

Ranger emnet


texas_ranger

Anbefalte innlegg

  • Svar 93
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bare og se jenta du intresser dypt i øye, og se litt her og der, enten så tror henne du er pycho eller så har du fått deg dame, (gjelder bare kjekke men som meg) For da kommer jentene til deg, slik som de gjør til meg, har hatt tendens og være feite jenter i den siste meg heeeeeeeey fattom bottom girls need love to :)

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gief info om den jakka please. Hvor få kjøpt etc, den var fet!

 

bra skjekketriks!

 

hehe.. min e "triver du å trener? du ser ganske bra ut" også begynne å puse litt ;) så e det bare til å vente på reaksjonen.. har faktisk aldri blitt avvist med den der.. og hvis svaret er "nei, jeg trener ikke"- kan du komme med oppfølgeren "har du lyst å trene med meg?"

 

-dette forutsetter seff at jenta ser noen lunde bra ut kroppsmessig hvertfall og ikke ser ut som jenta i shallow hal eller hva den filmen heter fordi du e så drita..

- bmw 335i 86mod

- vw passat 99mod 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wtf.. Her må jeg faktisk si meg enig med Skurk.. Skremmende og litt tøft :D

 

haha..!!

Bra vi er enige noe da i allefall.

Sjekking og trafikal oppførsel har jo ingen ting med hverandre å gjøre så...

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig! :) Prøver å sjekke ut pusen i rutejakka vettu, kjekkas han derbabyhmm?

 

 

Er ikke kjekkasen i rutejakka opptatt? :P

98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro

93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue

95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso

(X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår