Gå til innhold

Sjekketriks

Ranger emnet


texas_ranger

Anbefalte innlegg

:lol:

 

Hadde jeg blitt sjekket opp på noen av de måtene her, ville jeg ha ønsket å synke gjennom gulvet!

 

Slike ting synes jeg vi jenter skal ta litt sporty, men erfaringen er at i hvertfall noen av mine venninner kan bli sinte og fornærmede.

 

Eneste tipset jeg har til dere, gutter, er å være selvsikker, laidback og frempå. "Skal vi ælsk" ol. kan jeg skjønne skaper oppmerksomhet, men jeg undrer "hvorfor"? En gutt som kommer bort til meg og slenger en bisetning med "dårlig musikk her i dag, søt kjole forresten" feks. setter igang en samtale like godt uten å være så fordømt vulgær (selv humoristisk..) :well:

 

Selv har jeg fått en del dumme, men oppsiktsvekkende kommentarer/sjekketriks som:

"Så fin topp du har! Er den mora di sin??" :lol:

Skal si vi skravlet etterpå og i tillegg en god latter.

 

 

Spørs så klart hvilken kvalitet du vil ha på "dama" også, de som knapt vet opp-ned på sitt eget kjønnsorgan eller de som har tunga rett i munnen og bein i nesa. Hrmphf.....

Wrom-Wroom-Wrooom- Yyyyyyyyyyy-BANG!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 93
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

mye gøyalt her..:)

 

jeg synes at det er best å være seg selv å si det man mener :disco

 

men som nevnt forut.. så kommer litt ann på dama's utseende hvordan man går frem og hvilken dame man er ute etter!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mye gøyalt her..:)

 

jeg synes at det er best å være seg selv å si det man mener :disco

 

men som nevnt forut.. så kommer litt ann på dama's utseende hvordan man går frem og hvilken dame man er ute etter!!

 

har vell fint lite å gjøre med hvilken dame du er ute etter, er mere hva du er ute etter hos dama ;)

89 MB 190E

x: Opel Astra.

x: sierra

x: 5x MB 190E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si att ho e så fin att du kunn ha drokk morra pesse hennes i små dram glass og spist truseinlæggan me smør og sukker på..

 

Men meget variable reaksjona på den da.. :P :fatality:

01 Bmw 320 2,2 Mtech2 induvidual

-x-Volvo 142 73

-x-Ski-Doo Formula +

-x-Volvo 240 (Bilcross)

Link til tråd om 142`en http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=932630#post932630

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår