Gå til innhold

Sjekketriks

Ranger emnet


texas_ranger

Anbefalte innlegg

  • Svar 93
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 months later...

jonte, jakka var ikke ille. men bli kvitt dunet du har under nesa:)

 

 

Jeg har ikke brukt det som SJEKKEtrix, men jeg spør stadig jenter jeg blir kjent med, som også kan være damene til kompisa mine rett ut, hei:) svelger du?

 

får man reaksjon der hu ler eller svarer tilbake med ja seff gjør ikke alle det?. er det BRA! dvs hu tåler humor.

 

om husvarer.. ÆSJ NEI.. så fortsetter jeg å mobbe hu med hvor uerfaren hu er.

 

om jeg får svar som. oh, what evva. plz. du er såååååå barnslig azz.. da snur jeg meg bare vekk og spør nestemann.. jeg orker ikke sånn jævla pssssht what evva. bitch talk fra kjerringer. huff

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jonte, jakka var ikke ille. men bli kvitt dunet du har under nesa:)

 

 

Jeg har ikke brukt det som SJEKKEtrix, men jeg spør stadig jenter jeg blir kjent med, som også kan være damene til kompisa mine rett ut, hei:) svelger du?

 

får man reaksjon der hu ler eller svarer tilbake med ja seff gjør ikke alle det?. er det BRA! dvs hu tåler humor.

 

om husvarer.. ÆSJ NEI.. så fortsetter jeg å mobbe hu med hvor uerfaren hu er.

 

om jeg får svar som. oh, what evva. plz. du er såååååå barnslig azz.. da snur jeg meg bare vekk og spør nestemann.. jeg orker ikke sånn jævla pssssht what evva. bitch talk fra kjerringer. huff

 

Haha!

Du ser vel ironien i det :)

 

Altså, sjekketriks? Hvem faen trenger "sjekketriks"? Hvem går ut på byen for å prøve å ordne seg ei dame, med ei strofe dem har lært seg utenatt hjemme forran speilet?

 

Vær deg selv, gjør det du selv vil.. Også har du det artig som faen først og fremst. Det er det jeg synes er morro, sammens med kompiser.. Så blir det jo fort noen alkoholenheter, dansegulvet..

 

Damer får du kontakt med om du vil, det er bare å vise dem litt interesse, så har du hvertfall en begynnelse..

 

"Sjekketriks"? Off!

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bwhaha nei du trenger vell ikke noen skjekketriks du vell jonte ? ^^ bare slikker deg litt rundt omkring på duna og kaster håret til sia så den stasene blingblingen glinser pent å blunker med øya å legger til et par snerr

rrrr, merker jeg blir litt hissen her nu as..

 

Det var vel ikke slik jeg mente det :)

 

Om du en Lørdag, bestemmer deg for å sjekke dame - står du forran speilet og øver inn replikker mens du smører Brylcremen i håret og sprayer Old Spice parfymen din på deg?

 

For så å gå ut på byen, og se - AHA, hun der skal jeg prøve meg på.. Også drar du av med den ene replikken du har øvd inn?

 

Hva er poenget med "sjekketriks"? Er det ikke bare å være seg selv?

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Motsatt sjekketriks :D : Hvis du er på tur til å gjøre noe med noen du vet du vil angre det med:

 

Kjøp blomster/snop/smykker asap... (dvs,"kjøp godkjennelse til å være nær henne" )..

 

Ring og mas 24-7,minst 3 ganger om dagen...si at det er fordi "Jeg savner deg sånn".. (nøden/desperat eller bare psycho? Who knows..)

 

Bli pusete koseklemmegutt isteden for mannen du var...

 

Si "Jeg elsker deg" etter 3 dager...

 

Si at du ser etter hus dere kan bo i..sammen...

 

Bli super-forutsigbar og "trygg"..(this equals "boring").

 

Dropp alt annet du gjorde i livet før..og si det er for hennes skyld.

 

La dama alltid få siste ordet med hva dere skal gjøre... (dvs offer for pussy power).

 

 

Fra andre siden: Vær laidback,ha det gøy,drit i om dama du synes er gudelig er i nærheten (hvis hun er så skader det neppe om du tar det med ro,se "overivrig" over),og vær deg selv...er ei dame stuck up "fordi hun er jo deilig" så behandle henne som du ville gjort med lillesøstera di hvis hu er frekk (dvs frekk som f tilbake)... Skjer mye da... ;)

Fast and cheap = not reliable

Cheap and reliable = not fast

Fast and reliable = not cheap

 

Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår