Gå til innhold

Sjekketriks

Ranger emnet


texas_ranger

Anbefalte innlegg

Nå har vi en "Dame" tråd hvor mangen skriver at de sliter med og få seg dame osv.

 

så hva passer ikke bedre enn en tråd med sjekketriks?

kansje noe som skan hjelpe litt neste gang du er på byen og ser ei fin dame :D

 

jeg kan begynne med min favoritt, slaks oversaskelses moment hvor ho ikke skjønner at ho blir sjekka op før til slutten, fungerer veldig godt spessielt når man kjører i bil :D

 

Vi tar utgangs punkt i bilen siden dette er ett bilforum.

Du er ute en kveld på stripa og sjekker livet, så ser du DEN skreppa som går på sidenav bilen din, du ruller ned vinduet:

og spørr litt spørrende hva ho heter. forhåpentlig vis vil ho stikke huet inn i vinduet og da blir det bra :D

 

etter du har fått høre navnet sier du at du skal hente noen på en annen plass i byen men er litt usikker på hvordan man kommer seg dit siden det er en plass hvor du vanligvis ikke pleier og kjøre, så du spørr dama om veien (hvis ho ikke vet veien ho heller har sjeketrikset gått i dass og du kan egentlig bare si "du er igrunnen veldig påen, jeg kan ikke få nr ditt?) dama forklarer så godt ho kan og smiler pent tilbake, du sier tusen takk for hjelpen ,MEN så må man spille litt treig og spørre veldig pent om nr til dama bare sånn i tillfelle du kjører deg vill :D

forhåpentligvis skjønner dama da at ho har blitt sjekka opp, smiler pent og gir deg nr sitt, da kan du spørre om ho har lyst til og bli med på en kjøretur :D

 

det er vel det beste sjekketrikset jeg har på lomma :D

fungerer også på hvis man skal ta bussen elns :D

 

Lykke til gutta :knock:

mazda!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 93
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg har et sjekketriks enda bedre enn ditt, som nesten garanterer at du får kjerringa, ihvertfall for den kvelden.

 

Det du trenger er:

 

En bil med sota ruter foran og bak(ikke frontrute da..)

 

En spade

 

En fjær

 

Noen planker og spikre av ymse lengder.

 

Du må bygge en slags fjæranordning til spaden, også kan du bruke trikset til texas_ranger ovenfor her til å få ho til å stikke hodet inn i bilen, og akkurat når hu titter inn, trykket du på knappen, drar i spaken, whatever, og KLANG. Deretter drar du hu inn i bilen igjennom vinduet, og gjør ditt. Enkelt og greit, og krever ikke mye snakking og alt det tullet. Tut å kjør!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et bedre ett.

Funker vel kanskje best i trøndelag da.

 

Du går bort til ei vilt fremmed dame, eller noe du kjenner fra før.

Så sier du "ska vi ælsk?" ("skal vi knulle" for de som ikke skjønner trøndersk)

Damen blir veldig forfjamset og ukomfortabel og begynner å le.

Når de ler, da er du plutselig interessant.

Enten får du et vennlig avslag der og da, ellers så begynner dere å prate.

 

Har prøvd dette mange gang...enormt mange ganger, og tro det eller ei...det funker faktisk!!!

 

Den ene x`n min ble faktisk sjekket opp på akkurat dette viset.

Vi ble ikke sammen før et halvt år etter, men hun husket meg da hun så meg på fest for dette utsagnet, og det ene førte til det andre, og vi hadde det kjempefint leeenge.

Kommer i allefall i kontakt med damer på dette viset...rett på sak!

 

Har også jenter som er mine beste venner jeg har møtt på dette viset.

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mor mi tok heilt av og rydda og vaska heile leiligheten min sist ho va på besøk. Føle meg litt ukomfortabel dar no, ve me heim og rota litt?

Old Volvos never die, they just go faster.

1993 Volvo 940 Turbo

1979 Volvo 242 DL

1988 Volvo 240 - 199? Volvo 245 - 1986 Volvo 760 - delebil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkleste er å sette seg ned med en dame tidlig på kvelden, si hei, å prøve å få i gang en samtale. Slår ofte gjennom når man får dem til å le, kanskje med en litt teit kommentar som går på selvironi, og ikke på henne.

- 1975 Volvo 242L : Pioneer, Soundream.

- 1975 Audi 50LS "Doris": Skal bli rustfri.

- 2003 Audi A4 Sline: Bruksvogn. Foreløpig orginal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår