Gå til innhold

Sjekketriks

Ranger emnet


texas_ranger

Anbefalte innlegg

  • Svar 93
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

er jo så mye styr å skal si så masse pent, enten så sier dere til dem "du va najs, ska vi pul?", sier dem nei, så eer det jo ingen vits å fortsette, bare å gå til neste. fungerer det.. værtfall her i nord, å ha prøvd det søraførr på byn, å det fungert faen me der og:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det å oppføre seg som folk og ikke gå for fort frem er den beste løsningen..

Trenger heller ikke være i steinfylla på fest..

 

Hvis du liker noen, så kan det være så enkelt som å invitere noe til å se film, eller ut å spise, eller rett og slett ta med vedkommede på en liten kjøretur...(gjort stadig, med suksess)

God humør er påkrevd.

 

Vis at du har kvaliteter, eller spesielle ferdigheter.

 

Søte god nattmeldinger er også en slager, folk blir utrolig glade for god nattmeldinger har jeg funnet ut.

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er jo så mye styr å skal si så masse pent, enten så sier dere til dem "du va najs, ska vi pul?", sier dem nei, så eer det jo ingen vits å fortsette, bare å gå til neste. fungerer det.. værtfall her i nord, å ha prøvd det søraførr på byn, å det fungert faen me der og:)

 

Det meste fungerer oppe i nord =)

 

Har faktisk blitt sjekka opp/halvesi voldtatt på nattoget Mo i Rana - Trondheim =)

Det var både gøy og interessant.

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker bare å snakke med de og få de til å le.. Ikke så vanskelig hvis man se på meg:D..( Neida..)

 

Men på fest, så er jeg veldig keen på at ingen skal gå rundt tørste, så jeg spanderer vel litt mye, både hjemme fester og på byen.

 

Men lit øyekontakt og slikt før man tar til motet og snakker med de kan hjelpe, hvis motparten også drev med litt øyekontakt..:P

-Subaru Impreza WRX "STi" 01'

-Subaru Impreza WRX 01'

http://www.dlgracing.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beste sjekketrikset en gutt har servert meg er :

 

- hei, hva skal du i morgen?

 

Selvsagt blir du litt satt ut av ett slikt spørsmål av en ukjent person og svarer pent. Diverse at en ikke har noen store planer.

 

Og da en rask oppfølger til spørsmålet.

 

- Fint, jeg skal på kino med deg jeg. :D

: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Biltrikset fungerer bare på fjorten år gamle skambleika oversminka bimbos, for de som tar til takke med det.

 

Har faktisk bare hatt damer som er eldre enn meg selv.

 

Enig, sjekketriks fungerer bare noen ganger! Jeg har som regel også bare hatt damer som er eldre. Det er ei som er ett år yngre, resten er mellom ett og fire år eldre, og så ei som drar snittet noe helt sinnsykt opp, jeg vet ikke helt sikkert hvor gammel hun var, men fylla har skylda sier jeg bare.

Liker egentlig best jevnaldrede, rundt min egen alder, som har førerkort og er noenlunde oppegående. Men om de er litt yngre eller litt eldre spiller ikke så stor rolle.

BMW E46 M-sport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår