Gå til innhold

Natt 1. Mai i Vestfold

Ranger emnet


luzifer

Anbefalte innlegg

Savnet....? her ern..

 

bilderfreelmia100lite.jpg

 

Den er fra Drammen ja..Kjørte nedover med han.Kjempe hyggelig kar som ikke har vært med på dette før.Men han syns dette var knall..:)

 

Det er en "gammel" S3 med den nye fronten..Kommer mer plast på den senere.Om han har 300hk i den vet jeg ikke,men det jeg vet er at han ikke tar meg..hehe.

Nothing evolves without the Evolution.

2000 EVO VI T.M.E

x 2000BMW 330CI

X 1999 Forhøster STI

X 1998 EVO V RS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 196
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Samlingen på E-18 Motorsenter....

 

Å som Luzifer sa.... kommer vel ikke flere enn det her....

 

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ så feil han kunne ta...;)

 

Mye flyplasser var det i allefall...

 

bilderfreelmia112lite.jpg

 

Knall bilde mann!..Er nå lagret for senere bruk.

Nothing evolves without the Evolution.

2000 EVO VI T.M.E

x 2000BMW 330CI

X 1999 Forhøster STI

X 1998 EVO V RS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal hilse fra min sjåfør og meg, (Rød/svart Silverado) og takke for en vellykket kveld/natt:phatyo . Var rart det med køen på E-18 mandag kveld:hammer. Hva skjedde videre utover, feiga ut kl 24.00, blei det noe mer sluring. Ekke lov det vettu:knock:

Jeg sukket fortvila, hjulbuen er kjeks, rusten har herja på min Mazda 626

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei...

 

:crazysant:

 

Nå slutter vi med dette som snart bare er skitkasting...

 

De fleste var enige om att detta funket meget bra... ikke sant?

 

Å vi trenger alle som var der for å få den stemningen vi hadde, noen slurer, noen lager ablegøyer, noen fikser og ordner, å noen kommer for å se og delta...Folket, bilene og "kaoset" er med på å forvirre de som kanskje ikke liker det som vi holder på med...ikke sant...?

 

MEN de 2 som satt på panseret av LAAAANG MB,n de fikk KJEFT for flaske knusing , midt på plassen....Slikt trenger vi ikke...

 

 

 

Så frågan dere kan diskureter litt....

 

Er om dette er noe som bør gjentas...?

 

Gjentas ja, det var jo møe folk..

vi tok turen fra skien - men kom dessverre litt seint så vi gikk glipp av mye moro.

 

åssen er stemningen for å få til noen andre bilforum treff sånn ellers også?? hadde jo vært knall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var masse flotte biler der. Å de som var shabby, var noen som herja helt uten noe sammenheng med dette arrangementet(kunne godt vært foruten det der).

Å det gikk vel heller på hvem som turte å stille opp.

Mange som snakker vettu.

mener det var de folka som kjørt de "Shabby" bilane, som laga mest show på slure plassen. Men kunne Vært foruten den LAAAAAAAAAANGE MB'en:angry: det er bare idioti å knuse flasker der folk slurer og "følger" reglene:lol:

(PS Ratata: beklager at jeg plukka opp flaska, men de med den LAANGE MB'en hadde nok ikke gjort det friviligt)

Jeg sukket fortvila, hjulbuen er kjeks, rusten har herja på min Mazda 626

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men husk folkens, det har ingen betydning om en gjør noe galt... før det blinker blått ihvertfall!

 

har ikke no betydning når det blinker blått heller bare man kommer seg fort nok vekk fra blålysa alacocaina

den som har flest leketøy når de dauer har vinni :D

 

japan lager ikke biler, de lager problemer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min teori om denne kødannelsen var at det må ha gått et par elger over det elg tråkket ved Ramsund. Heldigvis var de som stoppet for elgene relativt kjappe til å komme opp i lovlig fart igjen. Det viktigste ved kø er å følge på!:driving

Lenke til kommentar
Del på andre sider

neste gang skal jeg kjøre dritten av hele gjengen med bimmern :smilbmw: selv den rosa camaroen :knock:

 

eller kansje ikke

Hakke tid te å væra inn på her du nå, kom deg ut i garasjen å skru så du kan bli ferdig. Er jo allerede blitt snakk om nytt treff. Power Out Of Control:drive2

 

Før du kan kjøre fra den rosa Camaroen så må vel kanskje eiern se og få gjort no. Å siden han har en 5-6 kundebiler med storjobber på alle sammen, så kan det vel fort gå en stund før den er klar:sleeping

 

 

Hehe, ska bringe det videre te Supra eiern ;P

hehehe...

Som jeg spurte om tidligere i tråden, er det noen av bilene i klubben deres som går no bra :camper:

I just love 2 see their faces when they been whiped out by what they thaught was just a boy racer;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår