Gå til innhold

Natt 1. Mai i Vestfold

Ranger emnet


luzifer

Anbefalte innlegg

Virker som alt som har noe å si for dere er å ha den mest shabby bilen med mest mulig hk som går fortest. Også driver dere å tester på veien. Er det virkelig alt som teller? Og hvorfor leier dere ikke heller en bane for kjøringa?

 

Var masse flotte biler der. Å de som var shabby, var noen som herja helt uten noe sammenheng med dette arrangementet(kunne godt vært foruten det der).

Å det gikk vel heller på hvem som turte å stille opp.

Mange som snakker vettu.

No subsitute for cubic inches !

Prosjekttråd :Granada 351RS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 196
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Virker som alt som har noe å si for dere er å ha den mest shabby bilen med mest mulig hk som går fortest. Også driver dere å tester på veien. Er det virkelig alt som teller? Og hvorfor leier dere ikke heller en bane for kjøringa?

 

Veldig få shabby biler her ingen av bilene som reijsa som var shabby, men var vel en 240 og en omega samt en MB Limmo som var litt på kanten. Ett av de beste arrangementa jeg har vært på på lenge. Alle leier jo bane nå om dagen da hva faen er så kult med det da, å det beste av alt dette her var gratis kosta ikke en krone.

 

Følelelsen av ekte Streetracing kan ikke kjøpes ved å leie en bane den må oppleves på gata. Var jo mange som reiste rett fra Japsetreffet og hit:thumb

 

Ja, det skjønner jeg. Har vært så heldig og liggi med litt feber og hatt influensa, så jeg fikk ikke vært der.

 

Next time:)

 

Sikker på at du ikke var der da, var jo en S3 der som forøvrig tapte mot en Boble:lol:

 

hadde corollaen vært i strekk hadde det nok blitt race ja :) den er for øyeblikket litt uttafor med kompen sin, men kommer sterkere tilbake seinere i sommer..

 

hadde vært gøy og ræjsa en v8..

 

Nye eieren på rollaen bor i drammen, så blir nok å treffe rundt etterhvert :)

 

I`ll take it anytime:cool:

I just love 2 see their faces when they been whiped out by what they thaught was just a boy racer;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, jeg er ganske sikker på at jeg ikke var der ja:) Bilen min er langt ifra noen rakett, så den kunne lett tapt for en boble:) Syntes den røde til 351 f.eks var en av de peneste granadaene jeg har sett, så det er ikke det jeg mente med shabby:) Heller de slitne MB'ene og 240 som er fulle av rust og bråker mest. Som står å spinner på et hjul og lager litt røyk. Er alltid de som vil kjøre omkapp på vanlig vei. Er jo utrolig teit. Var bare litt sånn jeg fikk intrykket av at dette var:) Men det er det jo tydeligvis ikke. Kommer garantert neste gang;)

 

Når ting skal sies så syntes jeg ikke å bli frakjørt av noen er å "tape". Er jo ikke sikkert begge gav gass engang. Blir stadig frakjørt på e-18 av det meste jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, jeg er ganske sikker på at jeg ikke var der ja:) Bilen min er langt ifra noen rakett, så den kunne lett tapt for en boble:) Syntes den røde til 351 f.eks var en av de peneste granadaene jeg har sett, så det er ikke det jeg mente med shabby:) Kommer garantert neste gang;)

som sagt før..du var ikke der..så lett å få feil inntrykk:well: så tror folk likte dette.. så synes oppmøte var konge bra

Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe måtte jo trekke litt på deg da vettu;) Tro meg begge ga gass, sjåføren av bobla som forøvrig er en kompis av meg stillte med lånt bil. Bobla veier 760kg og har ca.110hk ikke mange som trodde det når den susa forbi. Spurte de som sto der å mange hester de trodde den hadde å da svarte de fleste litt over 200.

 

Men vet ikke hva som skjedde med S3`en han påsto jo at han hadde 300hk vistnok. Men det var snakk om at clutchen begynte å slure.

Lurer veldig på hvem som hadde S3`en selv jeg, håper han svarer hvis han leser dette.

 

Uansett vanvittig bra treff noe av det beste som har vært på lange tider, kan vel ikke sammenlignes med betalings party i Skien:happyhappy:

I just love 2 see their faces when they been whiped out by what they thaught was just a boy racer;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig få shabby biler her ingen av bilene som reijsa som var shabby, men var vel en 240 og en omega samt en MB Limmo som var litt på kanten. Ett av de beste arrangementa jeg har vært på på lenge. Alle leier jo bane nå om dagen da hva faen er så kult med det da, å det beste av alt dette her var gratis kosta ikke en krone.

 

 

Hva mente du med merca og omegan som var litt på kanten?

 

Og hva hadde ikke all den sluringa med de "shabby" bilene med detta arrangemanget å gjøre? Når noen drar igang noe som detta så er det jo alltid noe sluring. Det er jo ikke til å komme ifra.

Trur de fleste syns det er gøy å se litt sluring.

Er ihvertfall noen som tør å bruke bilane sine.

Bilene mine:

Morris 1800

Saab 900(under ombygging til bilcross)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mente du med merca og omegan som var litt på kanten?

 

Og hva hadde ikke all den sluringa med de "shabby" bilene med detta arrangemanget å gjøre? Når noen drar igang noe som detta så er det jo alltid noe sluring. Det er jo ikke til å komme ifra.

Trur de fleste syns det er gøy å se litt sluring.

Er ihvertfall noen som tør å bruke bilane sine.

 

 

du som knakk begge bakdekka ca kl 01.00?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei...

 

:crazysant:

 

Nå slutter vi med dette som snart bare er skitkasting...

 

De fleste var enige om att detta funket meget bra... ikke sant?

 

Å vi trenger alle som var der for å få den stemningen vi hadde, noen slurer, noen lager ablegøyer, noen fikser og ordner, å noen kommer for å se og delta...Folket, bilene og "kaoset" er med på å forvirre de som kanskje ikke liker det som vi holder på med...ikke sant...?

 

MEN de 2 som satt på panseret av LAAAANG MB,n de fikk KJEFT for flaske knusing , midt på plassen....Slikt trenger vi ikke...

 

 

 

Så frågan dere kan diskureter litt....

 

Er om dette er noe som bør gjentas...?

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du som knakk begge bakdekka ca kl 01.00?

 

Sikkert meg ja. Med omegan.

Er enig i at detta var et bra treff. Men man trenger jo ikke si at all sluringa var unødvendig. Var jo mange som hjalp til å bytte dekk etterpå jeg burna å syns detta bare var morro. Blir jo litt sosialt det da. Og det er vel det som er meninga med sånna treff?

Bilene mine:

Morris 1800

Saab 900(under ombygging til bilcross)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så da tar du turen neste gang ;) så får du se.... og kult å treffe en del av folkene bak nickene her inne, masse hyggelige folk.. så denne er til 351RS :win og kult folk stiller opp... neste gang så satser jeg på biler fra kr sand er med å ragger på e18 ;)

 

 

Takker å bukker, fra en ikke lite stolt vinner.

No subsitute for cubic inches !

Prosjekttråd :Granada 351RS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det veldig mye av i Sandefjord.

 

Slitne 240'er og MB'er som hele tiden vil kjøre omkapp

 

Hehe måtte jo trekke litt på deg da vettu;) Tro meg begge ga gass, sjåføren av bobla som forøvrig er en kompis av meg stillte med lånt bil. Bobla veier 760kg og har ca.110hk ikke mange som trodde det når den susa forbi. Spurte de som sto der å mange hester de trodde den hadde å da svarte de fleste litt over 200.

 

Men vet ikke hva som skjedde med S3`en han påsto jo at han hadde 300hk vistnok. Men det var snakk om at clutchen begynte å slure.

Lurer veldig på hvem som hadde S3`en selv jeg, håper han svarer hvis han leser dette.

 

Uansett vanvittig bra treff noe av det beste som har vært på lange tider, kan vel ikke sammenlignes med betalings party i Skien:happyhappy:

 

Har han 300 i S3'en sin så bør den jo gå greit, bør ha gjort mere enn chip og eksos hvertfall:) Lurer veldig på hvem dette er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår