Gå til innhold

Natt 1. Mai i Vestfold

Ranger emnet


luzifer

Anbefalte innlegg

  • Svar 196
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Håper egentlig ikke det kommer for mye bilder....

Da ting egentlig burde oppleves på plass....

 

Men noen saftige slurebilder og samlingsbilder... ja det kommer....:D

 

Ja, det skjønner jeg. Har vært så heldig og liggi med litt feber og hatt influensa, så jeg fikk ikke vært der.

 

Next time:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde foretrukket en supra anyday over jankeecrap :)

 

Hørtes ut som om dere fikk til et bra treff i gårkveld, så at det skjedde noe altfor seint jeg da :(

 

351 rs: var det bilen din som bremset 320hk på botnebil på bremsetreffet? er jo bare et par hk mer enn rokkerollaen det ;)

1983 Audi 80Q "rolling on drag radial`s"

2010 Audi A3

ZR 50 SK Med MALOSSI 11 illsinte BHP LOL (Stjålet av NARKOMANE DRITTUNGER!!)

Den Sorte Panther.. rødvannsxpressen (200cc atv sjingsjong fabrikat)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde foretrukket en supra anyday over jankeecrap :)

 

Hørtes ut som om dere fikk til et bra treff i gårkveld, så at det skjedde noe altfor seint jeg da :(

 

351 rs: var det bilen din som bremset 320hk på botnebil på bremsetreffet? er jo bare et par hk mer enn rokkerollaen det ;)

 

Bremsa 240 på Botne, gamle toppene.

Bremsa 320 på TEF, nye toppene.

No subsitute for cubic inches !

Prosjekttråd :Granada 351RS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, dro godt den kjærra di ;)

Synd det var bare 200m, ellers skulle vi tatt deg ;)

:driving

 

Supra`n hadde ikke hatt sjans i det hele tatt, på tide at han begynner å trimme litt kanskje.

 

Ellers så var det skuffende å se at nesten ingen turte og stille opp mot 351RS, er Japsefolket så feige altså;)

I just love 2 see their faces when they been whiped out by what they thaught was just a boy racer;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som alt som har noe å si for dere er å ha den mest shabby bilen med mest mulig hk som går fortest. Også driver dere å tester på veien. Er det virkelig alt som teller? Og hvorfor leier dere ikke heller en bane for kjøringa?

 

Som du skrev i ett innlegg her over....

 

Du var ikke der....:assman

 

Å om bilene er si eller så... det vet du vel kanskje ikke noe om...siden du ikke var der?

 

Tror ikke hverken Supra, skylines, div amcars, S3 som din kan kalles SHABBY biler... så fremt du ikke kaller din egen OL-bil for Shabby...;)

 

Neida... MYE bra seriøs bil var det i går... Kvalitet framfor kvantitet...

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som du skrev i ett innlegg her over....

 

Du var ikke der....:assman

 

Å om bilene er si eller så... det vet du vel kanskje ikke noe om...siden du ikke var der?

 

Tror ikke hverken Supra, skylines, div amcars, S3 som din kan kalles SHABBY biler... så fremt du ikke kaller din egen OL-bil for Shabby...;)

 

Neida... MYE bra seriøs bil var det i går... Kvalitet framfor kvantitet...

 

Vet jeg ikke var der, derfor jeg spør. Var ikke helt det med shabby som var poenget, heller det om er det bare om å gjøre å kjøre fortest rett fram og ha flest mulige hk som dere driver med? og igjen på vei og ikke bane?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder valg av bil og stil på bilen regner jeg med at folk gjør det de har lyst til.

Om den ser bra ut eller ikke kommer ann på øyet som ser.

 

Noen synes det er gøy å tyne ut mest mulig hester.

Andre liker kanskje rundbane kjøring mens for noen er det fortest mulig rett frem som gjelder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supra`n hadde ikke hatt sjans i det hele tatt, på tide at han begynner å trimme litt kanskje.

 

Ellers så var det skuffende å se at nesten ingen turte og stille opp mot 351RS, er Japsefolket så feige altså;)

 

hadde corollaen vært i strekk hadde det nok blitt race ja :) den er for øyeblikket litt uttafor med kompen sin, men kommer sterkere tilbake seinere i sommer..

 

hadde vært gøy og ræjsa en v8..

 

Nye eieren på rollaen bor i drammen, så blir nok å treffe rundt etterhvert :)

1983 Audi 80Q "rolling on drag radial`s"

2010 Audi A3

ZR 50 SK Med MALOSSI 11 illsinte BHP LOL (Stjålet av NARKOMANE DRITTUNGER!!)

Den Sorte Panther.. rødvannsxpressen (200cc atv sjingsjong fabrikat)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår