Gå til innhold

Natt 1. Mai i Vestfold

Ranger emnet


luzifer

Anbefalte innlegg

Hva mente du med merca og omegan som var litt på kanten?

 

Og hva hadde ikke all den sluringa med de "shabby" bilene med detta arrangemanget å gjøre? Når noen drar igang noe som detta så er det jo alltid noe sluring. Det er jo ikke til å komme ifra.

Trur de fleste syns det er gøy å se litt sluring.

Er ihvertfall noen som tør å bruke bilane sine.

Hvis det var du som kjørte den sort matte Omegaen med Esab sperre så beklager jeg. Men det var en 240 der som kjørte som en idiot og en MB limmo med drita fulle folk på panseret. Nå holdt jeg jo på og hive ut de med MB`en men fikk beskjed av Ratata at vi fikk vente litt så da glemte jeg det hele.

 

Ellers så må jeg bare si at det var mye fin kjøring her, satser på at det ikke blir lenge te neste gang;)

I just love 2 see their faces when they been whiped out by what they thaught was just a boy racer;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 196
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Sikkert meg ja. Med omegan.

Er enig i at detta var et bra treff. Men man trenger jo ikke si at all sluringa var unødvendig. Var jo mange som hjalp til å bytte dekk etterpå jeg burna å syns detta bare var morro. Blir jo litt sosialt det da. Og det er vel det som er meninga med sånna treff?

 

hehe... sto og lo godt jeg når du holdt på! ga deg faen ikke før de var ferdige!:crazysant:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slitne 240'er og MB'er som hele tiden vil kjøre omkapp

 

 

 

Har han 300 i S3'en sin så bør den jo gå greit, bør ha gjort mere enn chip og eksos hvertfall:) Lurer veldig på hvem dette er

 

Snakka litte granne med'n, og han var vel "langveis" fra, retning Drammen og litt til, fikk jeg inntrykk av. Han trengte litt mere forståelse av detta.... så han lærer nok. Men mumla om at det slura.... på kløtsjen... fikk det ikke helt til... så det hjelper nok etterhvert.

~Ratata~

4 doors - no waiting

http://www.drive4fun.net

 

No Turbo Shit, Just Real Power!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke sett noen ting i media...

 

Snakket med innside , Onkel Blå...

 

Han bare GLISTE...å fortalte at de hadde hatt nok med Russen der de var, her i grenland...

 

Han hadde ikke hørt om noe momling fra Vestfold BLÅ, men regnet med at de hadde hatt mere enn nok å holde på med siden det var digert russetreff i Sandefjord...:D

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår