eärendil Skrevet September 18, 2007 Rapporter Share Skrevet September 18, 2007 Sykt bra priser, noen som vet hvilken chip han bruker?Hvor holder han til? Er ikke sikker på hva slags chip han bruker, men sjekk powerchip.se han holder til på lørenskog. Siter 97 A4 1.8 TQ AEB Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klyde2000 Skrevet September 18, 2007 Rapporter Share Skrevet September 18, 2007 Aner ikke hva slags chip han bruker, men han holder til på lørenskog. Okey, synes nettsidene var litt uklare. Ikke var det priser eller adressen.. Men det høres ut som om et veldig interesant tilbud. :D Siter [X] Audi A4 1.8T 1997 Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
c20let2k Skrevet Oktober 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 Tror jeg prøver meg her jeg.. Har A4 1.8 Turbo, åpent filter, MTM Chip, skal bytte eksos snart.. tenkte og få en turbo som holder følge litt lengere enn den orginale, men hvor mye mer må jeg bytte, og hvor mye må jeg ut med for turbo, og evnt alt annet jeg trenger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Oktober 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 Tror jeg prøver meg her jeg.. Har A4 1.8 Turbo, åpent filter, MTM Chip, skal bytte eksos snart.. tenkte og få en turbo som holder følge litt lengere enn den orginale, men hvor mye mer må jeg bytte, og hvor mye må jeg ut med for turbo, og evnt alt annet jeg trenger? Da må du ha ny chip beregnet for større turbo. Avhenging av hvilken turbo du skal ha, må du ha større dyser, større intercooler, større maf, annen eksosmanifold og downpipe Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Metric Skrevet November 22, 2007 Rapporter Share Skrevet November 22, 2007 PS: chipsenter har åpnet ny avd. ved Brummunddalen i Hedmark :) Siter Audi A6 1.8TQ 1998 Audi A6 1.8T 1998 - Til salgs!! Audi A4 1.8 1997 - solgt Audi 80 1.8E 1987 - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifrelst Skrevet November 28, 2007 Rapporter Share Skrevet November 28, 2007 jeg chippa a3en der selv:) ganske fornøyd med resultatet;) jeg chippa min vertfall i lørenskog. får du 192hk og 290nm elr noe.. Siter Audi A3 1.8T 3. Etappe VRÆK Ford Sierra 87.3dørs mk1 Vræk Ford sierra cosworth lekebilen Bmw 520 E34 Vinterbil solgt Nissan 200sx S14a bruksbilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_h Skrevet November 30, 2007 Rapporter Share Skrevet November 30, 2007 PS: chipsenter har åpnet ny avd. ved Brummunddalen i Hedmark :) vet du hvor i brumunddal de holder til??? tenkte å chipe min ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Metric Skrevet Desember 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2007 vet du hvor i brumunddal de holder til??? tenkte å chipe min ;) Jeg var der med A6'n min for litt siden. Han kom å møtte meg på den benzern ved E6'n også fulgte jeg etter ut på Nes. Funka bra :) Siter Audi A6 1.8TQ 1998 Audi A6 1.8T 1998 - Til salgs!! Audi A4 1.8 1997 - solgt Audi 80 1.8E 1987 - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
canberra Skrevet Februar 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2008 Har mtm steg 3, og er greit nok fornøyd med det, benka 256 hk og 382 nm. Er det noe muligheter for større oppgradering? da kommer vell det andre ting som spiller inn som må byttes? Siter AUDI a6 1.8T MTM steg3 limousine xNissan 200sx S14 95 SOLGT xE230 W210 Mercedes KONDEMNERT xgolf 3 vr6 SOLGT xGolf gti g60 SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hummm Skrevet Mars 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2008 Hvor er det "best" å chippe en A6 1,8TQ 150hk ? Siter BMW 535D Hartge X:Audi A6 1,8TQ, Audi RS2 MTM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hummm Skrevet Mars 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2008 Ingen som har ett svar på det nei :) Men; Er det forskjell på chippen om jeg har original potte eller om jeg har kn filter og "effektanlegg" fra kat og bak? Siter BMW 535D Hartge X:Audi A6 1,8TQ, Audi RS2 MTM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Mars 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2008 Selve chippen er vel helt lik da? ;) Men du flower jo bedre på bil med komplett sportseksos, så du henter vel litt på det med et tilpasset map. Angående steder står det jo en drøss med forhandlere i første delen av tråden det går an å kikke på .. Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hummm Skrevet Mars 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2008 Jepp, men alle de forhandlerene har jo forskjellige chipper da.. Siter BMW 535D Hartge X:Audi A6 1,8TQ, Audi RS2 MTM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Al3k87 Skrevet November 22, 2008 Rapporter Share Skrevet November 22, 2008 Noen som har vært borti stage 3 kit'et til APR? ser de selger det på vag-com.no til 50 000 uten komplett eksos, lurer på om den prisen er litt stiv? Samtidig etter å ha sett denne videoen fra APR http://www.vag-com.no/Video/APR/er002_apr_introduction.wmv så ser det utrolig bra ut :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet November 23, 2008 Rapporter Share Skrevet November 23, 2008 valutaen får du nå regne selv... http://goapr.com/Audi/products/stage3_long.html Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg