Gå til innhold

BMW 320Cd - Nå med CSL bakluke

Ranger emnet


S3T

Anbefalte innlegg

  • 2 months later...
  • Svar 70
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takker Strnd:)

Ha visst glemt jeg hadde denne tråden på forumet her, så her er en liten update.

Anlegget har komt inn i bilen.

-Focal 130KF Frontsett

-Focal 130CV1 Bak

-dynaBel DY9412 Sub

-dynaBel BF0756 Forsterker

 

Subben er en enkelspola(4ohm) multimagnet sak på 800W kontinuerlig og 1200W max.

Forsterkeren har 6 kanaler på henholdvis 4x75W og 2x200W, men brukoblet so yter den 1x600W.

Byggde en kasse i reservehjulbrønnen der både sub og forsterker ligger nå. Kassa ble en lukket kasse på ca.30L.

 

Satt inn 2 høy/lav nivå adapter frå Helix frem med spilleren for å få ut lavnivå signal til forsterkeren.

Jeg ble ganske fornøyd med dette oppsettet her. Det spiller veldig bra.

 

Når jeg begynte å bygge kassen hadde jeg ingen plan bortsett fra at den skulle stå i reservehjulbrønnen, så selve kassen kan se litt jalla ut Men det blir bra når jeg får gjort ferdig finishen.

 

Her er et par dårlige mobilbilder av kasse, sub og forsterker. Skal ta bedre bilder når jeg kommer hjem fra Nordsjøen.

DSC00191.jpg

DSC00192.jpg

 

Videre planer:

-Bygge ferdig anlegg

-Nye speil

-Ny bakpotte

-Toning av ruter

-Chip

-Muligens legge på litt folie

++ Får stadig nye idèer :idea:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fin pris til en finfin bil ;P

den dynabell multimagnet subben der er kresen på kassevolum.

hadde en 10 tommer selv. må ha lita kasse. 30l går sikkert fint.

[08] bmw e91 318d til salgs

-x- 99 bmw e46 320i (solgt)

-x- 93 Bmw e36 318is (solgt)

-x- 85 audi 90 2,0 5e (solgt)

-x- 86 golf2 1,8 gl (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norges feteste E46 coupe blir det nok ikke :P men den kommer til å bli endel tøffere når jeg er ferdig med den ;)

 

Neinei, ingen som har snakket om at den blir norges feteste, men det står EN av norges feteste ;)

Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet

[-] '94 BMW 318is Full M-Tech

[x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I

[x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II

[x] '88 Golf II '90-Look

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gofle2: 30 liter er vel det som er anbefalt, men jeg har ikke målt kassen så jeg er ikke sikker på hvor stor den er. Jeg har bare grovt anslått at den er 30 liter :P

 

Boddiz: Hehe ja jeg får satse på det blir en av norges råeste 320Cd ;)

 

Nå er det bare 24 timer igjen til jeg kan kjøre bilen min igjen:pimp Å det er da nøyaktig 28 dager siden jeg såg bilen sist, lenge det gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår