Gå til innhold

Hva mener du? Ille at det skal gå så langt!

Ranger emnet


LeMmiN

Anbefalte innlegg

Å bry seg er bra.
Da er vi enige i det.
Å skrive om fangeøyer på Spitsbergen,
Finn et mer rømningssikkert sted...statene hadde Alcatraz,på en øy,kun fordi det ikke var lett for verstingene å pigge av derfra. Moder Jord's fasiliteter er ofte et bedre fengsel enn noe vi klarer å finne på. Mener nå jeg.
og masse tomprat om å jule opp folk, er bortkastet. Det er lite vits å være e-tøff.
Lite vits kanskje...men det er også en mulighet til å vise sympati med de som virkelig sliter med sånne folk...selv om jeg personlig tviler på at det leder til stort bedre forhold at de får grisebank. Sånne folk ser ofte på det som en unnskyldning til å banke andre,svakere folk igjen... Vold avler i mange tilfeller vold,derfor synes jeg at den beste måten er å flytte de som skaper volden. Derav,forslaget om å forflytte de til et sted utenfor folkeleia men innenfor Norge. Narkomane som skal avvennes shippes jo noen ganger langt ut på viddene hvor de ikke får tak i dop...hvorfor ikke voldelige kriminelle? Putte de i fengsel her hjelper jo ikke noe...da trener de seg bare tøffere fysisk sett og får et intensivkurs i "hvordan herpe livet for flest mulig andre til din vinning når du er ute igjen".

Fast and cheap = not reliable

Cheap and reliable = not fast

Fast and reliable = not cheap

 

Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 147
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Joda, visste du ikke at alle innvandrere er involvert i et omfattende komplott der de planlegger å voldta våre kvinner, stjele våre biler og skyte sine barn? At vi ikke oppdager at enkelte av dem er kriminelle styrker jo bare mistanken mot dem, da er de jo meget flinke til å leke lovlydige. Det er jo logikk.

Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, visste du ikke at alle innvandrere er involvert i et omfattende komplott der de planlegger å voldta våre kvinner, stjele våre biler og skyte sine barn? At vi ikke oppdager at enkelte av dem er kriminelle styrker jo bare mistanken mot dem, da er de jo meget flinke til å leke lovlydige. Det er jo logikk.

 

Lukter SV-retorikk lang vei... Nei, en drittsekk er en drittsekk uansett hudfarge og nasjonalitet mener nå jeg da. Vi har nok av institusjoner til å ta oss av de som ikke kan oppføre seg.

 

Mye bedre å bruke tida på bilen eller kanskje damen om man har? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nok ikke SVer. :) Men nok om det. Forøvrig enig i at de omtalte personene er rompehull.

 

Men forøvrig, det var nok retorisk overdrevet, men poenget er det samme, mange er overdrevet mistenksomme ovenfor alle som ikke heter Ola Nordmann og har uskyldsblå øyne. :)

Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har da ingen ting med denne saken å gjøre.

 

Jo, for det viser bare hvor forbanna syk kulturen i diverse u-land er, og hvorfor vi ikke trenger å få de inn i norge. Som en kompis av meg sa, "slutt å gi jævlene penger, de er skyld i all jævelskapen som skjer med de selv." Jeg mener, det er en grunn til at de er fattige, og det er fordi de kriger konstant, og puler opp en 10-20 unger selv om det er matmangel. Og ikke skal de bruke kondom, for det er "noe vesten har funnet opp for å hiv smitte alle og utrydde u-landene" Ja, det siste jeg skreiv er faktisk meninga til mange u-landsfolk dukenukem

Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow.

James Dean

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, for det viser bare hvor forbanna syk kulturen i diverse u-land er, og hvorfor vi ikke trenger å få de inn i norge. Som en kompis av meg sa, "slutt å gi jævlene penger, de er skyld i all jævelskapen som skjer med de selv." Jeg mener, det er en grunn til at de er fattige, og det er fordi de kriger konstant, og puler opp en 10-20 unger selv om det er matmangel. Og ikke skal de bruke kondom, for det er "noe vesten har funnet opp for å hiv smitte alle og utrydde u-landene" Ja, det siste jeg skreiv er faktisk meninga til mange u-landsfolk dukenukem

 

Folk som deg gjør meg faenmeg deprimert. :shake

- Rust never sleeps.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, for det viser bare hvor forbanna syk kulturen i diverse u-land er, og hvorfor vi ikke trenger å få de inn i norge. Som en kompis av meg sa, "slutt å gi jævlene penger, de er skyld i all jævelskapen som skjer med de selv." Jeg mener, det er en grunn til at de er fattige, og det er fordi de kriger konstant, og puler opp en 10-20 unger selv om det er matmangel. Og ikke skal de bruke kondom, for det er "noe vesten har funnet opp for å hiv smitte alle og utrydde u-landene" Ja, det siste jeg skreiv er faktisk meninga til mange u-landsfolk dukenukem

 

Nå henger jeg til daglig på ymse forum der neokonservative pratemakere av noen amerikanere roper GOD BLESS AMERICA og prater om masseødeleggelsesvåpen, men det er noe av det absolutt tåpeligste jeg har lest på veldig lenge.

 

Dersom du var sarkastisk: Morsomt. :)

Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, for det viser bare hvor forbanna syk kulturen i diverse u-land er, og hvorfor vi ikke trenger å få de inn i norge. Som en kompis av meg sa, "slutt å gi jævlene penger, de er skyld i all jævelskapen som skjer med de selv. Jeg mener, det er en grunn til at de er fattige, og det er fordi de kriger konstant, og puler opp en 10-20 unger selv om det er matmangel. Og ikke skal de bruke kondom, for det er noe vesten har funnet opp for å hiv smitte alle og utrydde u-landene" Ja, det siste jeg skreiv er faktisk meninga til mange u-landsfolk dukenukem

 

Der ble det rett. Men det siste der er nok desverre fakta.. De sliter hardt med å få de til å bruke gummi pga all propagandaen diverse "warlords" sprer rundt seg. I hvertfall blandt mange afrikanske menn. Samma opplegget som med at de blir kurert for HIV\AIDS ved å a sex med en jomfru... Og vi trenger ikke flere flyktninger, før staten tar til vett og faktisk får sendt alle flyktninger til psykolog, for å finne ut om de er mentalt forstyrra, og så får ordna de hjelp hvis de er det. Åja, til alle som tror at jeg vil ro meg i land nå, så ER jeg faktisk delvis enig i det siste jeg skreiv, så får dere selv mene hva dere vil. De kommer aldri til å komme seg opp fra "u-landsgrøfta" hvis de ikke slutter å krige. Det er jo bare logikk..

Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow.

James Dean

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår