Gå til innhold

Hva mener du? Ille at det skal gå så langt!

Ranger emnet


LeMmiN

Anbefalte innlegg

Kardemommelandet ødelegger seg selv ganske fort ser jeg. Hva med å øke avgiftene, det må jo hjelpe?

 

haha..konge kommentar....hehe..send idiotene til oslo så skal vi ta oss av dem:)

✔Mercedes C220cdi 2009

✔Mercedes E220cdi 2007

✔Mercedes S320 2000

__________________________________________________

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 147
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe, lo litt av den der analex, er jo standardløsninga til den norske stat.. Personlig er jeg selektivt rasistisk, også mot "hvitinger". Idioter er idioter og fortjener å få seg en omgang, enkelt og greit. Og er sååååå inn iiiiiii helv. enig med Dr_S ang Carl I. sin innvandringspolitikk.. Og det er jo så POKKERS enkelt med innvandrere! Hvis de faen ikke oppfører seg, så går de med huet først ut av landet uten sjangse til å komme igjen, EVER! Men neeei daa, forpulte sossejævler i hælvete som begynner å skrike om rasisme.. Pføy...

Åja, jeg kjører da ikke med balltre i bilen, er jo så upraktisk.. Kubein kan man bruke til så mye mer, også har det en butt og en skarp kant.. ;)

 

 

enig i den...kubein..jekk...mye mer effektivt..pluss selvfølgelig skrutrekkere og diverse verktøy:partyon:

 

men det med innvandringspolitikk..disse albanerne er jo vant med krig i hjemlandet og da tror de at de kan dra med seg dritten sin hit..og som sagt, når politiet ikke gjør en shit utenom å henlegge sakene så sier det seg selv at de fortsetter...og jeg er enig i alle "hvite" at rasisme har sitt opphav i idioti..om disse ny-i-norge folka er kirimnelle og lager bråk og faenskap så burde dem får en sjanse..skjerper dem seg ikke så send dem enten i fengsel på ubestemt tid eller send dem der de kommer fra..problemet er da etniske nordmenn som begår de samme kriminelle handlingene..hva vil da skje med dem?skal de sendes til sverige?ellers låses inne på livstid?

 

jeg for min del kan ikke fordra små idiotdrittunger som skal leke kule og rane og slåss..og spesielt utlendinger..jeg er selv fra Pakistan og blir vel sett på som "kriminell" bare fordi jeg har stor Bmw..men jeg har aldri gjort noe galt (utenom å kjøre litt fort!) men når det blir tatt opp i media om kriminelle gjenger fra den og den plassen i oslo og det og det landet så føler jeg meg uglesett..hvorfor?jo fordi 200 stk ødelegger for de resterende 43000pakistanerne som bor i oslo..

 

etter mye om og men så er vel jeg også rasist..tror jeg...

✔Mercedes C220cdi 2009

✔Mercedes E220cdi 2007

✔Mercedes S320 2000

__________________________________________________

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser mye prat og lite handling. Rånere er i mine øyne de som skriker høyest og gjør minst... Kanskje ikke så rart når man faktisk har en livsstil der det handler om å fraktes rundt i en metallboks med jevnlige avbrekk på Mac'ern ?

 

Finnes masse bleikfeite rånere som _gjerne_ skulle tatt sånne småunger, men de er ikke tøffe nok til å gjøre noe med det.

 

For meg var problemet at jeg var redd for bilen når jeg kom opp i bråk. Dvs, jeg ville ikke forlate bilen i frykt for at den skulle få "juling". Sikkert sånn for mange rånere og. Nå har jeg handla meg gammal 9-seters hiace, da funker det bedre å konfrontere evt drittunger og drittvoksne.

 

Skikkelig teit innlegg, bare skrev det som for gjennom hodet mitt når jeg leste denne tråden.

 

Det jeg i bunn og grunn mener er at dere gjør NADA ved å sitte her og være breiale i kjeften. Get out there, gjør noe med det.

 

Jeg er rasist. Jeg liker ikke rasen som tror på vold som et virkemiddel for å komme seg fremover i livet.

-81 Lada 1300S En rullende livsstil

-07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car

<<=== Stripa, verdens kuleste kattepus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er tragisk med slike gjenger som tror at 50 stykker som banker en stakkars liten jente er macho og kult, de har ingen individuell styrke, de er flokk dyr, tragiske hottentotter som hadde pissa på seg om de møtte en person alene istedenfor å bli backa up av 30 kompiser med våpen, purken konsenrer seg med å ta en som var 10km/t over grensa, eller var uheldig å fikk en sladd på det glatte føret, tjener penger på det, tjener ingenting på å arrestere forbrytere vettu, og det er ikke bare utenlandske folk, ihvertfall her i byn, har vi flokker med norske treskaller fudle av anabole steroider, alkohol og eventuelt spylervæske, for å quote en av de "e kje helg før du havna på glattcellå ferr", de er somregel av typen "ja.. men sauen satt fast i gjerdet, jeg bare dytta den igjennom, så datt buksa mi ned!"

 

utrolig nok, skulle jeg faktisk ønske politiet tok affære, kanskje planta en civil purk i mengden av rånere, se hvilken idioti disse "gjeng" folka finner på, og ta dem på fersk gjerning, er nesten sikker de lille fjortissene hadde pissa på seg da, begynt å grine å spørre politimannen om moren deres trenger å vite at de var ute etter leggetid.

-1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil)

-1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er nesten sikker de lille fjortissene hadde pissa på seg da, begynt å grine å spørre politimannen om moren deres trenger å vite at de var ute etter leggetid.

 

:roll: :lol:

Problemet er jo at disse gutta har jo ingen oppdragelse. Morra sitter jo hjemme og gir faen. Bare hu får hatt burkan på hue og krydder i maten så bryr hu seg jo ikke.

 

Men stemmer for at politiet setter inn en sivil i råner gjengen som nevnt jeg. Så de kan bli tatt på fersken.

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:roll: :lol:

Problemet er jo at disse gutta har jo ingen oppdragelse. Morra sitter jo hjemme og gir faen. Bare hu får hatt burkan på hue og krydder i maten så bryr hu seg jo ikke.

 

Men stemmer for at politiet setter inn en sivil i råner gjengen som nevnt jeg. Så de kan bli tatt på fersken.

 

 

hvorfor trenger dem sivilspaner?de folk har allerede gjort masse faenskap..burde ikke være noe problem å bure dem inne! men neida..viktigere å ta de som kjører litt over fartsgrensa lixom..

✔Mercedes C220cdi 2009

✔Mercedes E220cdi 2007

✔Mercedes S320 2000

__________________________________________________

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ufattelig at de får holde på som de gjør, uansett hudfarge eller opphav.

 

200km/t på en øde 70-sone strekke om natta, så får man vel 60dager ubetinga(?)

Hvorfor får man da 45 dager (?) for å banke opp noen da?

I 200km/t kan det selvfølgelig skje noe, og man dreper både seg selv og andre. Men mener bestemt at det er større sjanse for å drepe noen om man slåss.

 

Det skal nemlig ikke så mye til som mange tror for å ta livet av et menneske med bare nevene. Og når man da i tillegg tyr til både balltrær, kniver og skytevåpen (evnt brekkjern, machete og harpun :partyon: ), sier det seg selv at det skal enda mindre til.

 

Min mening!

Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som Vantage sier,man kan fint invalidisere eller ta livet av en kar med et par-tre velrettede slag...det er bare på film man tar 15 slag i hue med balltre,snur seg rundt,rister på hodet for å klarne synet og så grisebanker karen med balltreet.

 

Noen jyplinger har tydeligvis ikke helt skjønt forskjellen mellom fakta og fiksjon...på tide å la de prøvesmake og se hvor godt det er og hvor tøff man føler seg,kanskje..? :deng

 

(Beklager krigsinnstillingen...er litt hissig i dag,og letter på trykket :D )

Fast and cheap = not reliable

Cheap and reliable = not fast

Fast and reliable = not cheap

 

Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sjokk at det var noen utledninger som var hoved gruppa i "gjengen"..Tror dem er 50 cent.Blir kvalm av sånne folk, norske som tror de er utledninger er enda værre nesten, værste jeg hører er når en nordmann prøver å snakke "pakkis".. Men herregud da..gjennomsnitts alderen på de i gjengen er 15 år.. Hvem over 18 tar ikke en 15åring i puberteten?Hvis de ser store ut, så er det nok bare bol som regel, og det er bare luft. Kjør på en i gjengen neste gang de ypper til bråk.

- 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo

BSR Steg 3.

 

* 87mod. Bmw E30 325 Tic

* 87mod. Honda Prelude 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare si at jeg i utgangspunktet er for selvjustis.

Jeg hater slike undomsgjnger, spesiellt fra utlandet.

Vil man kalle meg rasist, gjerne det.

Det er på tide at folk som bor i grenlandsområdet begynner å samle seg og ta et standpunkt og vise hvor de står.

Skal ikke være så vanskelig å mobilisere seg?

Rånerne har vel fra før et sosialt liv, og slik jeg kjenner rånerne så er vel flesteparten av de glad i en liten fight?

Går ut i fra det slik jeg kjenner miljøet, og siden det står i artikelen at de allerede bærer "våpen"(merk.baalltre)

Kan ikke være plagsomt vanskelig å dra i gang et aldrig så lite streetmeet, med mål å skremme møkka av en gjeng med føkka invandrerungdom.

Man kan ikke regne med politiet i slike saker.

De er bare en gjeng med ex-mobbeoffer som bare vil ta igjen ovenfor samfunnet.

De driter i farlige ting, slik som denne gjengen virker å være.

 

Skal noen kalle deg rasist må dem nok dessverre kalle meg deg også, her jeg bor er det mye rart som skjer også, 80-90% er utlendinger... noen få(sjeldent) er ordentlige siviliserte som gjør det bra, men det er det lite av.

 

Snart er hele norge fylt av utlendinger og vi må dra til varmere strøk, da kan vi ha bilforumets paris-dakar konk...(litt tull)

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

 

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norge har jo mer enn nokk å gjøre med kriminaliteten blant norske, trenger ikke å få inn flere i landet som er ustabile og har psykiske problemer ifra hjemlandet. At de sloss med hverandre gjør meg ingenting, men når de begynner å slå ned, drepe nordmenn, voldta mindreårige norske jenter og alt annet de kommer over og bedriver annet kriminalitet, da sjønner ikke at staten får opp øya og begynner å få gjort noe.

At politiet kjører rundt i byene og stopper alle mørke i BMW som mistenksomme gjengmedlermmer holder ikke. Finner noen på noe faenskap, så send de rett tilbake.

 

Heldigvis slipper vi å plages med sånne ting her oppe. Men jeg stemmer for at vi skiller grensa til finnmark, så flytter vi alle flyktningene dit og lar de styre med sitt :D

Prosjekt Audi 80 B4

Kanskje til salgs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet med hevn er at det kommer alltid til å bli hevna tilbake. Og slik kommer det til å foregå til folk mister livet. Skjønner meg ikke på folk som driver å banke folk bare for å banke. Må seriøst ha en stor hjerneskade for å drive med slikt. Eller så er det noe i oppveksten som har sviktet. Noe galt er det iallefall.

Og til deg som nevnte at det er slik i tønsberg også: Har ikke set så mye som en krangel de ett og ett halvt åra jeg har bodd her. Men leser stadig om det i avisa da. kanskje jeg har bare har hatt flaks..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår