Gå til innhold

Hva mener du? Ille at det skal gå så langt!

Ranger emnet


LeMmiN

Anbefalte innlegg

  • Svar 147
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Heia Norge og intregeringspolitikk sier jeg bare. Stapp hele gjengen i en utrangert DC 9 med lite bensin så de kommer over grensa til hjemlandet før de styrter.
Bedre løsning er lange straffer for umotivert (blind) vold,i det henseende at man endrer dagens praksis med å si at man får 3 måneder når man har banka noen,så er det 3 måneder samme om man har banket opp 1 eller 60...samme straff,siden det er "samme forseelse"... man skulle hatt 3 måneder (eller mer) for hver enkelt episode. Banker man opp 60 folk da,blir man inne ganske lenge... Ikke nok fengsler? Enkelt. La de jobbe,sånn som lovlydige folk...ikke med å spikre paller,men å bygge sine egne fengseler...Slutt å sy dunputer under armene på de som plager og truer vanlige folk. :deng

Fast and cheap = not reliable

Cheap and reliable = not fast

Fast and reliable = not cheap

 

Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å la den bygge sine egne fengsler er vel kanskje ikke den aller lureste idèen da :)
Hvorfor ikke? Byggestandarden må jo overholdes...bygger de ikke bra nok får de bare mer jobb,siden de da må gjøre det om igjen. Og mens de bygger,sitter de inne i et annet fengsel...les: brakkeleir med gjerde rundt,og bevoktning type Dachau eller Auschwitz. Ingen krematorieovner eller henrettelser,da.. :)

Fast and cheap = not reliable

Cheap and reliable = not fast

Fast and reliable = not cheap

 

Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du linker deg til noen av de andre sakene til denna "gjengen" så må jeg si at det med den 17 år gamle jenta er vel noe av det værste! 17 år gammel og måtte spise en pistolmunning vil nok sette sine spor i den jenta for resten av livet! Men la det gå som en advarsel til andre jenter! Ligg unna dem.

 

Føler med hu og vet inni meg selv hva jeg ville gjort med disse menneskene,men det egner seg ikke på trykk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bedre løsning er lange straffer for umotivert (blind) vold,i det henseende at man endrer dagens praksis med å si at man får 3 måneder når man har banka noen,så er det 3 måneder samme om man har banket opp 1 eller 60...samme straff,siden det er "samme forseelse"... man skulle hatt 3 måneder (eller mer) for hver enkelt episode. Banker man opp 60 folk da,blir man inne ganske lenge... Ikke nok fengsler? Enkelt. La de jobbe,sånn som lovlydige folk...ikke med å spikre paller,men å bygge sine egne fengseler...Slutt å sy dunputer under armene på de som plager og truer vanlige folk. :deng

 

:m'm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig har jeg fått MER enn nok av ungdomsgjenger som tror de er kongene i skogen fordi de kommer i store antall og banker det som finnes. Jeg gleder meg til en slik gjeng driter så heftig på draget at det går gjennord om det i mange mange år. Jeg blir rett og slett så hefitg provosert over slikt! Hva faen vet vel de om ære og respekt? Når ble det æregivende og respektsettende å få med seg hele familien og banke opp en stakkar fordi han ikke mener det samme som dem?

 

ARgh!

1988 Golf II aka. Helene

 

Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå"

Øge: "Kunne vært lengre..."

Tollak: "Å?"

Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia Norge og intregeringspolitikk sier jeg bare. Stapp hele gjengen i en utrangert DC 9 med lite bensin så de kommer over grensa til hjemlandet før de styrter.

Også andregenerasjons?

 

Nå er jeg i utgangspunktet en tilhenger av teorien om at samfunnet får den volden det fortjener. Ikke ta det for bokstavelig, om dere ikke gidder å tenke på betydningen.

 

Men ellers er jeg likevel utpreget realpolitisk anstøtt.

 

Dersom noen holder et håndvåpen, så som en Glock 17 (garantert ikke sikret) mot hodet til, la oss si, statsministeren, så er det utvilsomt i nasjonens interesse å avrette aktuelle person med hodeskudd, på tross av hva en kanskje mener om statsministeren.

 

Det samme gjelder i slike situasjoner. Et oppgjør vil nok bare være en midlertidig løsning - på lengre sikt må en nok bearbeide sosiale og integreringsmessige problemer - men begge deler er en del av en langsiktig løsning imho. Om en da vil ha noe annet enn konflikt, that is. :)

Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis man bare avretter dem er problemet løst... mener nå ikke alle... har en del kammerater som er fra land langt vekk og er kjempe trevlige, men resta sku lett hatt en kule mellom øya...

It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siv kommer til å få endel stemmer ved neste Stortingsvalg skjønner jeg :)

 

Selv har jeg ved en anledning tilkalt mine to venner Smith og Wesson etter at en ungdomsgjeng angrep meg og bruttern en natt vi var ute og plukket flasker. Spesielt Wesson hadde en særegen overtalelsesevne mot rampen fra Høybråten og de pilte unna med hendene beskyttende rundt hodet. Jeg beordret både Smith og Wesson tilbake på plass før jeg og bruttern kastet oss på syklene og stakk avgårde. Rampen fikk fornyet styrke og løp steinkastende etter oss, men det sluttet de fort med da Smith tok med seg Wesson og på ny kom til syne...

 

Bortsett fra at bruttern fikk et slag mot hodet kom ingen til skade, selv om det fór en og annen tanke gjennom hodet mitt de sekundene det varte.

 

Det hører med til historien at dette er 15 år siden og at rampen nok hadde vært noe tøffere i dag. Trolig ville de hatt like mektige venner som meg dersom dette hadde skjedd nå...

__________________

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare si at jeg i utgangspunktet er for selvjustis.

Jeg hater slike undomsgjnger, spesiellt fra utlandet.

Vil man kalle meg rasist, gjerne det.

Det er på tide at folk som bor i grenlandsområdet begynner å samle seg og ta et standpunkt og vise hvor de står.

Skal ikke være så vanskelig å mobilisere seg?

Rånerne har vel fra før et sosialt liv, og slik jeg kjenner rånerne så er vel flesteparten av de glad i en liten fight?

Går ut i fra det slik jeg kjenner miljøet, og siden det står i artikelen at de allerede bærer "våpen"(merk.baalltre)

Kan ikke være plagsomt vanskelig å dra i gang et aldrig så lite streetmeet, med mål å skremme møkka av en gjeng med føkka invandrerungdom.

Man kan ikke regne med politiet i slike saker.

De er bare en gjeng med ex-mobbeoffer som bare vil ta igjen ovenfor samfunnet.

De driter i farlige ting, slik som denne gjengen virker å være.

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår