Colli Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 Kan hende vi har en slik tråd fra før her, men jeg må bare få skryte av de som jobber der! :) Jeg har aldri blitt møtt med av så hyggelige og flinke selgere før. De er prakteksemplarer i jobben sin, og nøler ikke ett sekund med å hjelpe. Grunnen til at jeg nevner dette nå er at i september så kjøpte jeg oljefilteradapter og noen tennplugger til turboprosjektet mitt, samt noen motorfester. Nå gikk hele prosjektet mitt i dass, og jeg sendte mail til Pedersen's og spurte pent om jeg kunne levere tilbake delene. Jeg trengte ikke prøve å overtale Heine en gang, han sa det var greit med en gang. Han er en helt! :) Det er ikke første gangen han viser seg å være en skikkelig kar heller. Har bare hørt gode ting om Pedersen's og håper alle er enige! Kan trygt anbefale folk å handle hos ham! :) Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fsl Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 Kan trygt anbefale dem jeg og, er hyggelig på telefon og har faktisk peiling på hva dem selger. :) Siter - 04 RAM 2500 Cummins - 92 Civic EG9 VTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 ja de er kjempe koselige var litt morsomt skulle dra til dem og dem hadde flyttet til andre lokaler så sier jeg hvor er du henn a. jeg er her jeg svarte han men så fikk jeg kjempe god forklaring og når jeg kom fram fant de delene på under 1 min og kjempe koselige :) Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik_B Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 Kan ikke gjøre annet enn å samtykke med foregående talere ! Kjempefornøyd med god service, og gode produkter. :thumb Erik Siter 95 Volvo 855 96 Volvo 945 LTT (BSR steg 3) 85 Massey Ferguson 675 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvokvaløya Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 Er akkurat slikt det skal være..i en slik bransje kan det aldrig bli bra nok. Er jo faktisk et serviceyrke de er i. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Januar 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 Det er helt sant som du sier, men hvor mange av de holder den standarden de bør ha? Det er svært mange useriøse nettsjapper, leser jo stadig om folk som ikke får varer, ikke får returnert osv her inne. Så jeg syns mr. Heine & Co fortjener all skryt! :) Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo v40 t4 Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 Må si meg enig jeg også, synes det er kjempe god service der og de er kjempe hyggelige :) Så de fortjener all skryt de kan få. :) Siter Mvh Christine :) http://www.bergen-gatebilklubb.no T4: http://bilforumet.net/showthread.php?t=115531 240:http://bilforumet.net/showthread.php?t=126103 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian S. Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 Heia Pedersen! Siter 92 Volvo 245tic. 88 Volvo 245gl. X75 Volvo 245 Gröna lynet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modalen Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 Bare positive erfaringer med Pedersens. Kjempegod service !!! Siter 79 Volvo 242 DL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo245 Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 og har faktisk peiling på hva dem selger. :) hmm det er ikke altid.. jeg skulle kjøpe noen bremser men han kunne ikke noen ting om de bremsene han solgte!! men servicen er jævlig bra... Siter drive safe. drive volvo _-_volvo 245_-_b23 ft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars_b Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 Pedersen er en genial sjappe. God service og svært hyggelige folk. Må bare si at det samme gjeller kollevold rally på lierskogen. Der har de oxo en fenomenal service, og hu dama som jobber der har faen meg mer peilling på bil enn de fleste. ( I allefall mer enn meg :) , selv om det ikke skal så mye til) Siter Les signaturreglene: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[-PaRtY-] Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 Har handlet på pedersen flere ganger i fjor, for tilsammen oppunder 30000,- og det er garantert ikke siste gangen jeg handler der! Kjempebra service hver gang. Har alltid forskuddsbetalt og varene kommer få dager etterpå, hvis det er noe dem ikke har på lager kommer det fraktfritt etter. Siter VOLVO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 Ja de har kjempegod service der, det skal ingen komme å si noe imot.. Ikke lei å dele erfaringer og ideer heller... Og kommer alltid med tips hvis det er noe som må løses... Ringte døm senest i stad om ett speedometer, som han ikke var helt sikker på åssen skulle justeres. Men det skulle ha finne ut... Heine er "gamle ørn" som jeg kallern? Husker aldri navnet på de to jeg. Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 Kjempesjappe. ingen tvil om det. har kun gode erfaringer derfra og er det noe jeg skulle hatt så sjekker alltid om dem har det. god service. forhåndsbetaler hver gang og delene dukker opp på notime. har sluppet unna frakt hver gang :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toyofan Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 pedersen eier da..lol! ingenting vondt å si om dem! Siter -1983 Volvo 240, 2,3l 8V Turbo:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=61998 X-1996 Opel Corsa B 1,2l 8V X-1986 Daihatsu Charade G11 1,0l 6V Turbo (Hugd) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg