n0stra Skrevet Juni 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2007 Henta litt mer "stuff" på posten ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ca2be Skrevet Juni 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2007 Der har du litt ammunisjon ja :partyon: Siter Saab 9-3, 2002 modell 2,0t http://www.garaget.org/?car=28719 Prosjekttråd:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=150759 www.speedpartsnorway.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan_S Skrevet Juni 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2007 @n0stra: Synes jeg skimter en boks med "Glass polishing system" i samlingen din. Hvilke erfaringer har du med dette produktet? Siter BMW 330xdA Touring MY 02 Primera GT -94 300ZX -88 NA xSAAB 99 -84 Honda Z-50 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
n0stra Skrevet Juni 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2007 @n0stra:Synes jeg skimter en boks med "Glass polishing system" i samlingen din. Hvilke erfaringer har du med dette produktet? Fikk det på lørdag så har ikke fått testa enda, leverandøren min har vært skeptisk til slike saker frem til han testa den der så jeg er optimist :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tpower Skrevet Juni 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2007 så mye greier noen av dere har da..:P har bare: -kromrengjører(biltema!) -shampo/såpe (turtle) -noen svamper (turtle) - og en pusseklut/tørkeklut (turtle) ikke mye, menmen.. funker til sykkelen min;) tok å vaska den litt i dag, ble fin ja;)hehe Siter - 95mod Audi A4 B5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ben øye Skrevet Juni 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2007 n0stra: tipper du selger produktene? de fleste andre: imponerende samlinger, bruker dere virkelig alt dere har i hyllene?? Har selv masse fra meguiars både, konsument og proff serien, men ikke i nærheten av det mange her har.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Juni 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2007 Jeg bruker nesten alt jeg har i hyllene. Avfettingen og mesteparten av autoglymen får stå iro der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JONHE Skrevet Juni 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2007 Hei folkens. Ble litt inspirert til å ta et bilde av mine produkter og dele det med dere, selv om det ikke er rare greiene jeg har egentlig Som dere ser er det Autoglym og Sonax det for det meste har gått i her i gården, og er meget godt fornøyd med disse produktene! Men var en tur på posten og hentet en pakke fra Jegard Handel idag. Dagens påfyll bestod av følgende: Meguiars Scratch X Meguiars Water Magnet Drying Towel Meguiars Quick Clay System Meguiars Vaskevott Jeg er spent på å få prøvd disse produktene..har jo hørt mye bra om de her inne og på div andre forum Angående vaskevotten.. vasker dere "ekstremområdene" som felger, kanaler etc med den, eller er det lurt å bruke svamp her slik at votten ikke brukes helt opp med en gang? Og vasker dere den i maskin etter hver bruk? Har i tillegg til det på bildet også Meguiars Gold Class Endurance Tire Protectant Gel, og Renovo plastic window polish. Og produktene,de brukes på godbilen min, en Mazda Miata. Skal prøve å få lagt inn noen bilder av den etter neste behandling Siter Mazda Miata 1.6 90mod X Nissan Primera 91mod 2.0dLX X Toyota Camry 88mod 1.8xl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tandis1 Skrevet Juni 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2007 Ikke bruk samme vott på felg og lakk, gjør du det risikerer du at møkk fra felgen kommer på lakken å lager riper. Kanaler bruker jeg samme på, men de er sjelden så veldig møkket hos meg, spyler godt først. Vasker kun votten da den er møkkete. Hver tredje gang ca. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet Juli 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2007 Aaaaaaahhh, en pakke fra utlandet står på borfet etter jeg kommer hjem fra jobb.....hva er vel bedre Noe Duragloss produkter fra C.C.S.LTD England, kom med FedEx noe inni hampen kjapt..Så det er jo bare dritkult at det øser ned ute og ingenting vil bli testet før det slutter å regne (trenger bare opphold på 1-2 timer) Men mange morro timer i vente og blankere bil en noen sinne....he he Bløt MF, veeldig bløt Puss puss så får du en suss, puss så får du en suss, med børste og van.......hva f... er det DER grunning jeg ser.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tandis1 Skrevet Juli 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2007 DuraGloss:yodude: Hehe.. Hvordan var prisene dems? Du har virklig noe å leke med der ja.. sikle Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet Juli 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2007 Prisene er bra der, men det drar på med 17.5% vat + frakt og mva da. Men uansett pris er Duragloss noe av det bedre jeg har brukt, så det får heller gå om det koster "litt" extra. De ser etter distributør i Norge, så om noen hadde giddi, hadde jeg blitt glad...he he Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tandis1 Skrevet Juli 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2007 du, kan ikke du bare.. ;);) Bare håpe det ikke blir som med Meguiars at prisene blir dratt skyhøyt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet Juli 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2007 ja da har jeg handlet for første gang. Trengte tinga i dag så da ble det en dyrere tur innom bilxtra, men men. Dette er hva jeg har nå: Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet Juli 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2007 Ja bilen din bør smile nå...... Grom pakke det der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg