Gå til innhold

Hva har du av produkter på lur ??

Ranger emnet


Meguiar`s Fan

Anbefalte innlegg

  • Svar 299
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

@n0stra:

Synes jeg skimter en boks med "Glass polishing system" i samlingen din.

Hvilke erfaringer har du med dette produktet?

 

Fikk det på lørdag så har ikke fått testa enda, leverandøren min har vært skeptisk til slike saker frem til han testa den der så jeg er optimist :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei folkens.

 

Ble litt inspirert til å ta et bilde av mine produkter og dele det med dere, selv om det ikke er rare greiene jeg har egentlig

 

dscn1442yl6.jpg

 

Som dere ser er det Autoglym og Sonax det for det meste har gått i her i gården, og er meget godt fornøyd med disse produktene! Men var en tur på posten og hentet en pakke fra Jegard Handel idag.

Dagens påfyll bestod av følgende:

 

Meguiars Scratch X

Meguiars Water Magnet Drying Towel

Meguiars Quick Clay System

Meguiars Vaskevott

 

Jeg er spent på å få prøvd disse produktene..har jo hørt mye bra om de her inne og på div andre forum

 

Angående vaskevotten.. vasker dere "ekstremområdene" som felger, kanaler etc med den, eller er det lurt å bruke svamp her slik at votten ikke brukes helt opp med en gang? Og vasker dere den i maskin etter hver bruk?

 

Har i tillegg til det på bildet også Meguiars Gold Class Endurance Tire Protectant Gel, og Renovo plastic window polish.

 

Og produktene,de brukes på godbilen min, en Mazda Miata. Skal prøve å få lagt inn noen bilder av den etter neste behandling

Mazda Miata 1.6 90mod

X Nissan Primera 91mod 2.0dLX

X Toyota Camry 88mod 1.8xl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Aaaaaaahhh, en pakke fra utlandet står på borfet etter jeg kommer hjem fra jobb.....hva er vel bedre

 

Noe Duragloss produkter fra C.C.S.LTD England, kom med FedEx noe inni hampen kjapt..Så det er jo bare dritkult at det øser ned ute og ingenting vil bli testet før det slutter å regne (trenger bare opphold på 1-2 timer)

 

Men mange morro timer i vente og blankere bil en noen sinne....he he

 

IMG_2174.jpg

 

Bløt MF, veeldig bløt

IMG_2189.jpg

 

IMG_2184.jpg

 

Puss puss så får du en suss, puss så får du en suss, med børste og van.......hva f... er det DER grunning jeg ser....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår