Gå til innhold

Tråden om min E36 328i touring M-tech

Ranger emnet


Dr_S

Anbefalte innlegg

  • Svar 533
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Strøken Touring du har her! Ville ikke endra på noe utvendig!! :)

 

Takk for det! Det er ingen store planer om noe forandring utvendig nei...er slik jeg vil ha den nå :) Kunne sikkert hatt større/andre felger, men... Lys solfilm er planen til våren. Samt ta litt rust og lakkere fronten/panseret.

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det! Det er ingen store planer om noe forandring utvendig nei...er slik jeg vil ha den nå :) Kunne sikkert hatt større/andre felger, men... Lys solfilm er planen til våren. Samt ta litt rust og lakkere fronten/panseret.

 

Alt er som det skal være på utsiden ja. Hvor har du rust hen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...
  • 1 month later...
Feit kjerre! :D

 

Hvet du hvor det er og oppdrive m- lister til dører til sedan noe sted, de orginale er så tynne og stygge.

 

hvor mange ponyer er det i 328?

 

Samme sted du kjøper til coupe, cab, compact og touring? =) BMW Bilia f.eks eller Koed.

 

328i har 193 hk org.

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har dette skjedd: (fikk ikke tatt bildet rett etter runding pga dama hadde bilen)

 

bilde.jpg

 

Har også disse to liggende klare til omlegging:

 

bilde-1.jpg

 

 

Har også kjøpt inn nye bærearmer fra E30 som skal på veldig snart, samt greenstuff klosser foran ;)

Endret av Dr_S

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prioritering nr 1 om dagen nå er å få tatt etterkontrollen til EU ASAP, de påstod at venstre kalipper bak henger på, men det stemmer ikke. SÅ var det den andre feilen, og det var å få strammet opp brekket litt :P

 

Var avgårde fredag og monterte nye bærearmer foran fra E30. Ble meget tight og retningsstabilt! Rundkjøringer nå er moro ;)

 

Fikk også greenstuff klosser igår, får se om ikke de kommer på før ferien også!

 

(ønsker seg løftebukk til jul...)

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe løftebukk din tullebukk ;) hva med og få tak i noen ramper og kjøre opp på da? 200 det er jo ikke noe for en bil i den alderen da og hvem skulle trodd den hadde lakt bak seg alle di mila.

Bmw 318D 2010 4D 

Bmw 520i 2000 Stv. (solgt)

Bmw 320i 4D 96 m-tech (solgt)
Bmw 318ic 03 (Solgt)
Bmw 318 is 95 (solgt
Bmw 518 i 84 (solgt)
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
Kul bimmer! Noen planer om xenon i tåkelysa for å matche resten eller?

 

Lenge siden jeg skrev noe her inne, men ja, jeg hadde LED pærer i tåkelysene i ca. 1 uke før jeg knerta lykta på Vålerbanen :)

Uansett lyste det for svakt så spørs om ikke jeg setter i vanlig halogen igjen, xenon er litt mer prosjekt å legge opp nedi der..

 

Greenstuff klosser foran ble det før treffet og det var egentlig veldig greit, da de 2 år gamle redstuff klossene der var nedslitte og ga liten bremsekraft.

Så forskjell på skiva også faktisk, etter bare en dags kjøring var den mye blankere og ikke full av striper.

 

Måtte også ha ny ryggelysbryter forleden, så nå ligger det nye tåkelykter + bryter i boden ute og venter på meg :)

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Ikke så mye nytt her dessverre, men har bestilt litt deler ikveld fra Koed... Ny termostat og tåkelysholder bl.a.

 

Kjøpt meg Foma 737 høytrykkspyler da, den vil vel mest bli brukt til bilvask ja :) Så gleder meg til å ta frem den til våren..!

 

Ellers så handla jeg meg ny spiller til bilen nå rett over nyttår, valget falt på Alpine CDE-111RM. Billigste jeg fant var hos dynabel.no. Koblet opp med kabel til iPod/iPhone (ekstrautstyr) Digg å ha en spiller som tar USB og iPod! :)

Bonusen er selvsagt at lyset i den matcher BMW perfekt!

 

IMG_7485.jpg

 

IMG_7481.jpg

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår