Gå til innhold

Tråden om min E36 328i touring M-tech

Ranger emnet


Dr_S

Anbefalte innlegg

Har nå lest igjennom tråden din, og må si meg imponert :) liker veldig godt det du har gjort, eneste jeg savner er 97 grillen som du har pratet om. Ellers likte jeg spesielt godt fronten din. Ble meget clean :) Har du link til frontlyktene btw? Skal se på en E36 320i Touring imorgen, så bare lurte på om du har noe å anbefale/utsette på denne typen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 533
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Takk for det, moro å høre at andre liker bilen og!

Jeg ble aldri enig med meg selv ang. 97 nyrene, så git opp litt det greiene der... Syns det er ok slik som nå. Men kan godt hende jeg endrer meg :)

Frontlyktene finner du her: http://www.umnitza.com

 

Ang. den touringen du skal se på, er det litt lettere om du gir meg en link! ;)

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker ikke nøyaktig hvor mye det kom på, mener det kom på tett oppunder 4000 kr totalt.

 

Ser jo ok ut den 320'n der...men står sportsseter i annonsen og det har den iaf ikke. Litt stiv pris kanskje, men kan jo prute den ned til 80. Har den ikke skilt?

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, hørtes jo ut som en ok pris det. så på Touringen at parklysa var i sideblnkerne foran. Mulig å koble om dette igjen så man kan montere i CCFL AE i frontlyktene og bruke de som parklys? Jada, syns den var grei jeg.. Må evt lakkere opp igjen panseret pga en del steinsprut og begynnelse på rust i kanten, og litt oppflassing av takrailsene, så syns nok prisen er litt for stiv ja. Har hørt med innbytte i min, så får svar fra han imorgen hva han kan gi for min. Joda, skilt er det på bilen. Bare tatt av grunnet polering ;) Bilen har vært brukt som utstillingsbil for Pioneer eller noe for et år eller to tilbake, så den er helt strøken inni.

 

Beklager OT.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Egentlig ikke mye som skjer med bilen for tiden, annet enn å koste den fri for snø, vaske og fylle bensin :)

 

Legger ut noen vinterlige bilder:

 

 

IMG_3291.jpg

 

IMG_3320.jpg

 

IMG_3290.jpg

 

 

Isskrape anyone?

 

 

IMG_3202.jpg

 

 

Vurderer å droppe GT splitterne til våren, syns det faktisk var penere uten, så da har jeg et splitter nytt sett liggenge som sikkert blir lagt til salg snart Wink

 

Planene til våren er å lakke opp fronten (og kanskje panser, kommer an på pris..) samt å legge solfilm hele veien.

Skal også ha ny M3 leppe foran.

Har også noe overflaterust på venstre hjulbue samt nederst på venstre bakdør som må taes... må ha nye baklukedempere.. er alltid noe! Smile

 

Ser skikkelig frem til den dagen da jeg kan vaske bilen grundig å ta vårpussen!

Tenkte teste ut claybaren til Meguiars...noen erfaringer?

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår