Gå til innhold

Tråden om min E36 328i touring M-tech

Ranger emnet


Dr_S

Anbefalte innlegg

Fikk endelig handla meg bil idag, og valget falt tilslutt på 328. Også jeg som bare lette etter 320! :) Bilen er helt fantastisk å kjøre, kvikk på gassen og bunndrag som kommer som et skudd ;)

Det er en 96 modell 328 touring, 150k på telleren ca og den er endel senket med Eibach fjærer. Står på 17" m-contour sommer og vinter.

Digital klima, antispinn, cruisecontrol og liten kjørecomputer med CC er blant utstyret på bilen.

Den har også noe styling, bl.a M3 front og sidelister. ATE slissa skiver foran. Er også stort Green filter montert, noe som VIRKELIG er hørbart ;)

Mangler dessverre skinnseter, men motoren på denne bilen veier absolutt opp for dette. Skinn kan evt komme senere ;)

 

Andre planer for bilen er diverse snacks innvendig, samt bytte lykter foran til EA og montere i xenonkit. Vurderer også å sette på facelift grillen med nye typen nyrer. M3 sideskjørt bør komme :) Blir vel en oppgradering av bremser etterhvert og, iaf klosser og kanskje slissa skiver bak.

 

Dagen idag har stort sett bare vært et smil bak rattet, og har ikke tatt noen bilder da det var for mørkt. Her er et par bilder fra annonsen:

 

 

8_-1625622815.jpg

 

8_-1374820641.jpg

 

8_1710745460.jpg

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 533
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Visse planer er det jo også, men først blir det å sette på 325 innsuget jeg har kjøpt. Ellers vil det bli diverse utvendige og innvendige forandringer. Har bl.a kjøpt inn krom til rattemblemet og vindusheisene etc. Men også lyst på karbondetaljer innvendig, som f.eks listen på hanskerommet, askebeger.

Og facelift grill med kromnyrer. Xenonlys skal på! Understellet er bra nok som det er, men kommer sannsynligvis til å hive på M3 foringer. Har også tenkt på EBC klosser, enten red eller green stuff.

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår