Gå til innhold

Tråden om min E36 328i touring M-tech

Ranger emnet


Dr_S

Anbefalte innlegg

Rolig nå sailor! :tannløs: Har ikke hastverk med å montere innsuget....å jeg vet ikke hvem som skal få jobben med det ennå. Gjør det ikke selv tror jeg....

Skal få tatt et bilde innenfra ja... Og iPaq'en min sitter i sugekopp ja, hehe. Kjører TomTom navi på den vettu!

 

hæhæ, jeg bare misliker sugekopp i vinduet med ledning som henger og slenger ned til sig tenneren :)

- 09' BMW 318d LCI M-sport

- 04' Audi A3 1.6 Ambition

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 533
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

I know, men iPaqen har ikke blåtann, ellers hadde jeg kjøpt blåtann antenne. Når det gjelder å skjule ledninger, har jeg ikke funnet noen lur løsning ennå. TomTom GPS-antennen likte ikke å bli plassert i hanskerommet heller... Også jeg som trodde de fikk sterke signaler.

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off, sånn ektrautstyr får jeg hetta av.

Ser teit ut og er bare i veien.

Liker å ha det clean i bilen.

 

Uff.. blir mareritt med unge i bilen om noen år, får utsette det lengst mulig.

 

 

Hva du liker å ha i din bil er uinteressant for meg og min tråd ;)

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går sikkert, men har ikke giddi å styre så fælt med det. Holder meg egentlig langt unna hjemme-mekk med bilelektronikk ;)

 

Nei, sikkert lurt. Et lite tips jeg kan komme med er å legge kabelen på høyresiden av konsollen v/ cd spilleren. Der er et spor som skjøter konsollene. Legger du noe lim og legger ledningen i der, blir det hvertfall mye bedre. Husk å ikke bruk for sterk lim :watchout

- 09' BMW 318d LCI M-sport

- 04' Audi A3 1.6 Ambition

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du alt som trengs for å montere M50 innsuget? Det skal vist være endel forskjeller, og mye deler som må byttes..

Jeg synes å huske å ha lest dette en eller annen plass. Så vet du det, så du slipper å stå med lua i handa og ikke få på innsuget..

 

Grattis med ny vogn, hvorfor blei det E36 istedet for E39?

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du alt som trengs for å montere M50 innsuget? Det skal vist være endel forskjeller, og mye deler som må byttes..

Jeg synes å huske å ha lest dette en eller annen plass. Så vet du det, så du slipper å stå med lua i handa og ikke få på innsuget..

 

Grattis med ny vogn, hvorfor blei det E36 istedet for E39?

 

Vet faktisk ikke, så det gjenstår å se. Han jeg kjøpte det av, mente det var komplett iaf.

Hvorfor det ble E36? Fordi jeg liker E36 bedre enn E39 og fant ingen E39 uten treinteriør, stoffseter, automat og kjipe ratt som jeg likte...:cook

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir å hente deler på BMW til uka som er bestilt (spesialpære til lysbryter, oppl. lommelykt, askebeger, skiltlys og rondeller) samt bestille nye skilter på BT. De som står på nå er dessverre skrudd hull i og det foran er bulkete og vridd...

Skal også handle ny kjørekomputer fra KOED, da displayet på min er fucked :P

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår