Gå til innhold

Tråden om min E36 328i touring M-tech

Ranger emnet


Dr_S

Anbefalte innlegg

  • Svar 533
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nå har jeg og Dr_S noe spennende på gang her ja. Hihi. Totalt hemmelig.

 

Nå fikk jeg en sånn stygg tanke i hode :jackinbox:

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hysj med dere, pervogutter!

 

Er ikke så mye nytt siden sist, men har bestilt endel småtteri og fått på nye skilter (uten flagg)

Bestilt 328i emblem fra E46 og E36 M3 3.2l bærearmsforinger.

Har liggende nye emblemer som skal på også, foran og bak, samt kjøpt en lakkstift som skal ta litt steinsprut.

 

Må vel se og få bestilt meg angeleyes lyktene snart, skal jeg rekke det før Tryvann-treffet. Xenon må også på plass.

 

Bilde av skiltene:

 

Bilde023.jpg

 

Bilde024.jpg

 

 

Anbefales! Koster 460,- kr

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Ja, det er ikke noe problem å få den uten flagg. Noen har sakt at det er pga at flagg på skiltet symbolisere at man er medlem i EU. Men saken er at vi ikke er det. Derfor er det noen som har sakt de ikke ønsker å ha skilter med flagg.

 

Eller tar jeg helt feil Dr_s?

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er ikke noe problem å få den uten flagg. Noen har sakt at det er pga at flagg på skiltet symbolisere at man er medlem i EU. Men saken er at vi ikke er det. Derfor er det noen som har sakt de ikke ønsker å ha skilter med flagg.

 

Eller tar jeg helt feil Dr_s?

 

Det er frivillig som sagt om man ønsker å ha på flagg m/ blått felt eller kun helt hvite.

Skal du ferdes utenfor Skandinavia må du ha på en N på bilen din, i visse land er det faktisk bøter for å kjøre uten. Det er nok pga disse reglene de nye skiltene fikk det utseendet.

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er frivillig som sagt om man ønsker å ha på flagg m/ blått felt eller kun helt hvite.

Skal du ferdes utenfor Skandinavia må du ha på en N på bilen din, i visse land er det faktisk bøter for å kjøre uten. Det er nok pga disse reglene de nye skiltene fikk det utseendet.

 

Aha... Så du skal ha en bil du kun skal bruke i Norge? Eller skal du teipe på en kembo N på bilen som du har funnet i ett Donald?

 

Hadde jo vært kjipt å fått bot i utlandet pga mangel på bilen. Som da er bokstaven N.

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår