viper Skrevet Desember 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2006 Hvordan i huleste kan slikt skje? http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=146858 Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janson Skrevet Desember 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2006 Kan ikke si jeg er kjempeoverrasket. Norge er vel ikke akkurat stor på å vedlikeholde veier.. En tunnel 300 meter unna der jeg bor, er også stengt nå og det sies at grunnen var takplater som raste ned.. Nå bygges det blokk rett over den, så er mulig den har "terget" tunneltaket over lengre tid nå, but still.... Siter Of all the things I've lost, I miss my mind the most. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet Desember 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2006 Sykt ! Håper det går bra med di som (etter det jeg har forstått) befinner seg i tunellen nå. Dette er det vi betaler veiavgift for. Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Desember 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2006 Hva skjer med veistandarden i Norge? Den forfaller :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet Desember 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2006 Faller ofte ned takplater i tunnelen her og (Arnanipa), grådig kult.. Siter Bil: 07 Volvo V70 Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrueBlue Skrevet Desember 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2006 Den forfaller :rolleyes: Svenskene de bare faller de. Sånn ca fem meter. Er jo mulig raset i tunnelen også kan ha med det merkelige været vi har i "vinter". At vannmengder større enn normalt har bidratt til svikt i konstruksjon. Siter '89 Corrado VR6 '93 Golf TDK (bruksbilen) '76 Golf L "Barock" (vurderes solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Desember 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2006 Hvordan i huleste kan slikt skje? http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=146858 sykt... masse fine fartsetapper imellom der Viper ;) Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksand3r Skrevet Desember 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2006 - Dersom det er folk under raset, er det ingenting vi kan gjøre for dem, sier skadestedsleder Truls Fjeld til VG Nett. Stakkars folk Siter -BMW e46 2003mod 1,8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chevy350 Skrevet Desember 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2006 Jaja, dette var jo spennende... Tre andre og jeg kjørte i nordgående løp ca 1,5 time før taket raste i sørgående løp. Ble litt forundra da jeg leste om raset på VG og Dagbladets nettaviser ja. I den ene reportasjen sto det at tunellen er bygget i 1996, skummelt at så store feil kan dukke opp 10år senere! Siter Christian '77 Caprice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bassmania Skrevet Desember 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2006 Rart at sånn kunne skje i norge ass, særlig når vi betaler så mye penger som skal gå til vedlikehold!! (25 meter kollapset) helt sykt! Jeg kjører forresten gjennom den tunellen hver torsdag når jeg jobber!! huff!! Siter 2010 Audi A4 1.8 Turbo MLT 2002 Audi A4 1.8 Turbo... solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Desember 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2006 kjører jo gjennom den tunellen nesten daglig jeg og.. er ofte i oslo pga jobben.. men jeg har sett de har holdt på å jobbe en del i den tunellen der (tror det er den hvertfall) var nå i sommer det.. da hadde den natte stengt et par kvelder på rad over noen ukers tid! mulig de gjorde en dårlig jobb da? hva vet jeg.. men at det er på tide med nye metoder for laging og sikkring av veier og tuneller, ja bruer og, det er jeg sikker på!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Desember 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2006 Dere betaler for lite i avgifter folkens. Det er tross alt bare en fjerdedel av de innkommende bil og vei/trafikkavgiftene som skal tilbakeføres til veiene, så her må nok avgiftene opp skal vi klare å begrense skadene.... Eller? Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
postcar Skrevet Desember 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2006 Jeg bor mindre enn 5 min kjøring unna, nesten sånn at jeg vil ta meg en tur bort og se ståan! Siter www.bilforumet.no/faq Reinoud sier: tits are good Reinoud sier: white RS6 too Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eonVR6 Skrevet Desember 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2006 Politikere gir seg F i alt som har med "oss andre" å gjøre så lenge så den blekfeite ræva demmes er i seåhor! Veier, det er de som går imellom Stortinget og hver enkelt partimedlem... Siter X`er: Din mor og en del Vr6`er Har og vil aldri ha noe annet en Tysker bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet Desember 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2006 Jeg bor mindre enn 5 min kjøring unna, nesten sånn at jeg vil ta meg en tur bort og se ståan! Gjør det og skriv hva som skjer der borte nå.. Noen som vet om det er folk under raset? Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg