Gå til innhold

Papperboy's Rx-7 FC Drifting prosjekt

Ranger emnet


FX2000

Anbefalte innlegg

drift battle jah.. man må jo få med seg det ;)

gleder meg bare til å få bilen i garasjeplassen min nå så jeg kan begynne og dmotere hele bilen... hehe

har faktisk fått ganske bra respons av familie og venner på kjøpet.. ingen som har kommet med "ååå du bruker så mye penger på bil... det er dumt bla bla bla" faren min syntes det er drit kult. mens onklen min ikke skjønner forskjell på en vankel motor og en vanlig motor.. så han har utfordret meg til å "race" han med 1.6 avensisen hans :S:knock:

skal nok prøve å få den kjørbar til sommeren så jeg får kjørt litt.. kan ikke bare skur heller :)

leste hele manualen i går.. får vel ikke mange rx-7'er som ikke er inportert og manualen følger med...

men nå må den bare hjem håper å få den hjem på fredag eller 2 dag... eller no

 

Mvh Fredrik

HILSEN MEG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 315
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

dette er en fet bil med masse potensiale.

 

det står som regel TURBO II på intercooleren visst det er det, men ser ut som en turboII

 

det ble laget en bodykit som noe med maria til disse bilene, det skal visst være nice.

 

slenger med et bilde av hva vi har gjort med en kompis sin rx7, dog uten turbo versjon..bilen hans er oransj metalik med oz felger, og motor rommet go motor er lakkert candy red..

 

street portet med en svær garret turbo og hjemme laget eksos manifoil.

 

kan ta flere bilder visst det er ønsket.

 

Rx7turbo.jpg

Porsche 944/951

 

 

x Aprilia RS 125 SF (RSF)

Honda MT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da er jeg temmelig u sikker på hva jeg har :S for det skal ha hvert et motor bytte på bilen... men de jeg kjøpte bilen har mindre peiling en brødskiva jeg spiste til frokost i dag. så jeg aner ikke hvordan de sa det var en 92 modell motor.. men da måtte vel mye mere en motoren byttes?? de snakka så fint om 240hk.. men tror ikke det er det.. aner egentlig ikke hva jeg har kjøpt her :S hehe... finner nok ut av det hvis jeg ser på motor nummeret :)

widebody'en der var sinsyk da :) litt dyr da...

hvordan body kit er det du har hellrotary?

Mvh Fredrik

HILSEN MEG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår